Skocz do zawartości

radzian

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radzian

  • Urodziny 08.09.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    chełm

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. witam. czy któryś z kolegów może ma schemat rozrządu do tego silnika? jest to nietypowy silnik i jest problem z jego znalezieniem ;/ byłbym wdzięczny za pomoc
  2. blok niestety mnie nie urządza ;/ ale już znalazłem jeden za 1700 zl ;/ + robocizna masakra ;/
  3. już znam przyczynę. dziura w silniku wielkości pięści. potrzebny nowy silnik!!!! teraz tylko jak go znaleźć ????
  4. ciężko opisać ale tak jakby jakieś warczenie;/ miałem dużą prędkość i to trwało dosłownie parę chwil ;/ od razu silnik zaczął tracić moc ;/ siedzę już od jakiegoś czasu i czytam wszystko na ten temat ;/ wszystkie znaki na ziemi wskazują właśnie na tą uszczelkę tylko interesuje mnie czy nie mogło to spowodować uszkodzenia wału !!! oczywiście nic nie będę mówił mechanikom bo jestem ciekawy co oni powiedzą na ten temat
  5. a to taka poważna sprawa? mogło to spowodować uszkodzenie wału?
  6. witam. dzisiaj jadąc do pracy zaczęły dochodzić jakieś dziwne odgłosy spod maski. gdy zacząłem zwalniać to zgasł silnik. po zatrzymaniu się po paru sekundach wyciekł cały płyn chłodniczy ale był on wymieszany z jakimś olejem. jak później się okazało cześć płynu chłodniczego przedostała się do silnika. auto już jest u mechaników i maja mi dać znać co mogło się stać. może któryś z drogich forumowiczów miał podobna sytuacje? co mogło być tego przyczyną? i zapomniałem dodać że raz na parę miesięcy musiałem uzupełniać poziom płynu G12
  7. to jednak nie ten czujnik ;/ niestety jestem zdany na serwis ;/
  8. to nie ten ale ten sprzedawca ma ten czujnik co jest mi potrzebny dzięki za pomoc
  9. drodzy koledzy czy ktoś może pomoc w szukaniu czujnika położenia walu do mojego passata (silnik jak w opisie statusu). w serwisie krzyknęli 301 zł ;/ na allegro niestety nic nie ma ze względu na rzadkość tego silnika ;/ będę wdzięczny za pomoc
  10. radzian

    Gaz w 2.3 V5

    mam taki sam silnik w swoim passku ze 170 KM. przy obecnych cenach benzyny sam zastanawiam sie nad jego zagazowaniem. ciekawi mnie jakie macie u siebie instalacje i jak sie Wam sprawuja w tym motorze. ja chyba bede zakladal BRC koszt 3600 zl ;/ a co do spalania to w zaleznosci od jazdy. w trasie przy spokojnej jezdzie to nawet do 8 l udawalo mi sie dochodzic no ze przy moim stylu jazdy to ciezko mi zejsc ponizej 11 l
  11. chodzilo mi o fizyczne wyjecie przetwornicy i mialem wlasnie problem z ta wtyczka idaca do palnika a balem sie odczepiac ta soczewke. Na cale szczescie znajomy mechanik poradzil sobie z tym wlasnie tak jak napisales przetwornice demontowalem bo nie dzialal mi lewy xenon. Problem nie tkwil w zarniku - przekladalem z drugiego swiecacego i tez nie dzialal. dlatego myslalem ze chodzi o przetwornice. Mechanik jak mi mowil przelozyl przetwornice z lewego xenona do prawego i siwecil. tak wiec problem nie tkwil w przetwornicy i zaczal szukac innej przyczyny nie swiecocego xenona. Xenon na cale szczescie juz dziala jak sie okazlo przetarty byl jakis kabelek ktory palil bezpiecznik. Juz wiem dlaczego kazda naprawe co jest zwiazane z elektrycznoscia nalezy zaczac od sprawdzania bezpiecznika
  12. witam. mam problem z demontażem przetwornicy w swoim passku ;/ chodzi o to ze nie mogę wyciągnąć z obudowy lampy styku przetwornic gdzie mocuje się żarnik ;/ odczepienie plastiku reflektora od szklanej obudowy lampy to jedyny sposób? nie chce tego robić bo później będzie pojawiała się wilgoć wewnątrz lampy;/ chyba nie muszę dodawać że najpierw sprawdzałem żarnik:) z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności