Skocz do zawartości

Zieleniaczek

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Wymiana uszczelniaczy zaworowych, kpl.tłoków z pierścieniami, honowanie cylindrów, wymiana odmy - nic nie pomogło. W bagażniku stale 5-tka oleju na dolewkę i w drogę. Ktos kiedyś próbował robić dodatkowy filtr siatkowy do osiadania oleju na rurę odmy, ale nie wiem jak to się skonczyło. Jak dla mnie pewnie też lipa . Po sprzedaniu auta przypadkowo zgadałem się na ten temat z pewnym szlifierzem. Twierdził, że wina leży w pierścieniach tłokowych. Podobno przetacza rowki pierścieni w tłokach, daje inne pierścienie i ma pomóc. Czy to prawda ? Nie wiem. Ale jeśli uda Ci się w jakiś sposób opanować to zżeranie oleju - proszę daj znać. Co prawda auta dawno już nie mam, ale nurtuje mnie ciekawość : Czy dało się z tym coś zrobić? Pozdrawiam wszystkich którzy wpadli na minę. Andrzej
  2. Witam. ALT-a przerabiałem z synem kilka lat temu. Włożyłiśmy w niego kupę kasy i nerwów zanim doszukaliśmy się ile dolewki oleju na 100 km dopuszcza producent. Szkoda czasu i nerwow na walkę z wiatrakami. Może to być spowodowane nastawnikiem zmiennych faz rozrządu lub napinaczem łańcuszka na głowicy. A tak "Nomen Omen" mój syn też Mati. Samochód był ładny i po cenie. Mieliśmy wcześniej B4 1.8 spisywała się idealnie więc poszliśmy jak po złoto. Wniosek. Mój Mati pomimo sporej straty, bardziej się cieszył gdy go sprzedał, niż po zakupie. Pozdrawiam wszystkich którzy wpadli na minę. Andrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności