Skocz do zawartości

Jakub1982

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. OK, dzięki, wymienię na wszelki ten przekaźnik.
  2. Moja ma 2 tygodnie i teraz zawsze czuję strach po przekręceniu kluczyka... :):):)
  3. Spoko, wielkie dzięki za informację. Jakaś podpowiedź gdzie by dalej szukać problemu? Jakiś mistrz mechaniki mi powiedział że ogólnie jest o problem w VW i tylko pompy Pierburga (podobno to są te oryginalne) dają radę kilka lat polatać. Jest to dziwna historia bo nigdy w żadnym samochodzie nie wymieniałem pompy paliwa w baku a w tym już trzecia teraz założona Delphi więc może z 6 miesięcy podziała
  4. OK, to w takim razie możliwe żeby przekaźnik mi palił te pompy? Myślałem że przekaźnik działa i pompa chodzi albo nie działa i nie chodzi
  5. Hej, Piszę bo nie mogę tej informacji nigdzie znaleźć. Jakie jest prawidłowe napięcie na ECU po uruchomieniu silnika? Teraz dlaczego pytam: Mam passata B7 silnik 2.0TDI CFFB 140HP, ostatnio zaczął przepalać mi pompę paliwa w baku, najpierw wymieniona 2 lata temu, potem 2 miesiące temu i teraz padła trzecia. Po wymianie zacząłem przyglądać się parametrom samochodu podczas jazdy i napięcie ECU u mnie to 14.8V i nie spada (akumulator po uruchomieniu to 13.7V) stąd moje pytanie czy takie napięcie ECU to coś normalnego czy nie, dzięki jak jakąkolwiek podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności