Skocz do zawartości

Roman Kokot

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1991
  1. WItajcie koledzy. Jak w temacie mam Paska B3 2.0 16v 9A i już od dłuższego czasu borykam się z problemem zapalania silnika. Polega on na tym że rano zawsze odpala bez problemu , po zgaszeniu go i odczekaniu kilku minut odpala bez problemu ale wystarczy że zostawię go na godzinkę i to się zawsze powtarza muszę pokręcić kilka razy od 3 do 5 razy i zapala ale nie pracuje równo i po przygazowaniu go zaczyna pracować normalnie. Potem mogę jechać i 500 km i wszystko działa , nie szarpie ma moc i jedzie normalnie.nastepnego dnia znów zapala na początku od razu. Wymieniłem pompy paliwa, zregenerowalam mono wtrysk. Wymieniłem czujniki , kopułkę , przewody , i sterownik i nie mogę dość do przyczyny takiego objawu. Jest to cykliczne tak jak opisałem. Bardzo proszę o poradę jeśli ktoś miał już taka przypadłość by podzielił się ze mną jak sobie z tym poradził.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności