Skocz do zawartości

Cobraq

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bez sensu, wystarczy otworzyc klapke od srodka w bagazniku w wersji variant i pociągnąć ręką pręt silownika, wtedy będzie otwarte. Tylko jak wymienić ten silownik
  2. A jak wymienic same rurki, jak juz byly pogiete i nie ma szczelnosci? Na pewno wyciagnac do wewnatrz, ale trzeba demontowac cala deske? Chyba innej mozliosci nie ma, bo opieraja sie praktycznie na zagieciu do obudowy nagrzewnica i nie da sie ich juz wiecej cofnac, a przeszkadza jescze ucho, do ktorego przykrecone sa owe rurki do sciany grodziowej imbusem T15 Właśnie wróciłem z garażu i muszę się pochwalić, że udało mi się dokonać niemożliwego. Wymieniłem pogięte stare rurki nagrzewnicy bez rozbierania deski rozdzielczej 👌 Da się !!! Robiłem bez niczyjej pomocy. A sam montaż nowej nagrzewnicy przebiegł latwo i szybko, bo rurki mialy duzy luz. Od strony kabiny trzeba bylo dodatkowo podgiac do gory blache srebrna kolo rurek, a od strony silnika wyjac obudowe filtra powietrza, rure dolotową powietrza, 2 węże nagrzewnicy po wyciagnieciu metalowych zabezpieczeń, odkrecic torxem T15 zespól rurek od strony silnika. Śruba jest pomiędzy rurkami. Możnają dobrze dostrzec, jak się pochyli głowę w miejsce filtra powietrza. Później ściągać gumową osłonę rurek na zewnątrz, ale tylko w połowie, od strony kierowcy i wyciągnąć na zewnątrz piankę, tylko na tyle, żeby mieć dostęp do otworu. Później wyciągnąć trochę te rurki przekrecajac je w lewą stronę, zauważymy, że blokuje trzpień z otworem, w którym była ta śruba T15. Trzeba zwyklym nożykiem do cytryny przyciąć ten trzpień od strony kierowcy pozostawiając jeszcze gwint, to tylko 0,5 cm wystarczy. Po tej operacji ryrki można wyjąć i włożyć nowe, trzeba je trochę przekrecac, ale bez problemu wyjdzie odchylajac je w strone filtra powietrza. Montaz tak samo prosty, tylko najpierw po włożeniu rurek do auta zamontowac do nagrzewnicy, na koniec przekręcić od strony silnika i wszystko poskładać. Da się! Sam w to nie wierzyłem. Szybciej niż całą deskę ściągać! Ważne, żeby wszystko ładnie połączyć rękoma, najlepiej w rekawicach, bez narzedni, to nic się nie uszkodził i będzie jak fabrycznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności