dunlas
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dunlas
- Urodziny 20.03.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jaźwina
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
-
Koszt remontu silnika passat b5 1.9Tdi 90KM 1997r
dunlas odpowiedział dunlas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki Panowie za rady. Pojadę gdzie indziej i zobaczymy co powiedzą. -
Koszt remontu silnika passat b5 1.9Tdi 90KM 1997r
dunlas odpowiedział dunlas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No dorżniety jest. Ja jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o mechanike. Jeżeli chodzi o mojego paska to jego vmax to 140, czasami jak dobrze pójdzie to 150, na 4 i 5 obroty max do 3200 i dalej nie idzie. Przy ok 2800 obrotów czuć spadek mocy i odłączenie całkowite turbo, które i tak ledw zipie Oprócz tego strasznie kopci powyżej 2500 obrotów a przy 2000 obr idzie mała czarna chmurka z rury. Brał olej ale odkąd spokojniej jeżdżę przestał. A byłem dziś u mechanika i po podłączeniu do kompa wyszło że (przepraszam za "coś tam" ale poprostu nie znam się, ale Ci co się znają będą wiedzieli o co chodzi) coś tam na turbinie (chyba ciśnienie) 0,93 a pokazywało, że ma być 1,38, wyszedł jakiś jeden błąd inny także z turbo. Jeżeli chodzi o trzy wartości związane z cylindrami to na jednej było 72, druga to 38 i trzecia 54 chyba, mechanik mówił, że powinno być mniej więcej na wszystkich ok 60. Mówił, że turbo na pewno do regeneracji (800zł) no i rozrząd kompletny już pora zmienic bo ponad 60000 już jeżdże (400zł) + rozbocizna 500zł. Ale mówił, że dodatkowo jeszcze warto ale nie trzeba pompę wody zmienić, no i przy okazji olej+ filtr +wymiana 100zł. Kolega mi jeszcze doradził, że pierścienie i wtryski też by się przydało wymienić przy 360tys a pompe paliwa (tą wtryskową jak ją nazywacie) oddać do regeneracji (ale czy sie da i jaka cena to się nie orientuję). Ale ogólnie ten sam kolega powiedział, że najlepiej silnik wymienic, ale tu się znowu boję o to, ze jakiś shit kupię. Także już sam nie wiem czy warto to wszystko robić, mechanik o pompie wtryskowej nic nie mówił także na razie nie ruszam. Co radzicie bez tej pompy?? Opłaca się? PS Dzięki za wcześniejsze szybkie odp. -
Witam!!! Chciałbym Was spytać ile kosztowałby remont silnika + części a mianowicie: -regeneracja turbo -wymiana całego rozrządu -wymiana wtrysków -wymiana pompy wody -wymiana pompy paliwa -wymiana pierścieni Interesują mnie tylko nowe części zamienne, oczywiście prócz turbo