Skocz do zawartości

dunlas

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dunlas

  • Urodziny 20.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaźwina

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Dzięki Panowie za rady. Pojadę gdzie indziej i zobaczymy co powiedzą.
  2. No dorżniety jest. Ja jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o mechanike. Jeżeli chodzi o mojego paska to jego vmax to 140, czasami jak dobrze pójdzie to 150, na 4 i 5 obroty max do 3200 i dalej nie idzie. Przy ok 2800 obrotów czuć spadek mocy i odłączenie całkowite turbo, które i tak ledw zipie Oprócz tego strasznie kopci powyżej 2500 obrotów a przy 2000 obr idzie mała czarna chmurka z rury. Brał olej ale odkąd spokojniej jeżdżę przestał. A byłem dziś u mechanika i po podłączeniu do kompa wyszło że (przepraszam za "coś tam" ale poprostu nie znam się, ale Ci co się znają będą wiedzieli o co chodzi) coś tam na turbinie (chyba ciśnienie) 0,93 a pokazywało, że ma być 1,38, wyszedł jakiś jeden błąd inny także z turbo. Jeżeli chodzi o trzy wartości związane z cylindrami to na jednej było 72, druga to 38 i trzecia 54 chyba, mechanik mówił, że powinno być mniej więcej na wszystkich ok 60. Mówił, że turbo na pewno do regeneracji (800zł) no i rozrząd kompletny już pora zmienic bo ponad 60000 już jeżdże (400zł) + rozbocizna 500zł. Ale mówił, że dodatkowo jeszcze warto ale nie trzeba pompę wody zmienić, no i przy okazji olej+ filtr +wymiana 100zł. Kolega mi jeszcze doradził, że pierścienie i wtryski też by się przydało wymienić przy 360tys a pompe paliwa (tą wtryskową jak ją nazywacie) oddać do regeneracji (ale czy sie da i jaka cena to się nie orientuję). Ale ogólnie ten sam kolega powiedział, że najlepiej silnik wymienic, ale tu się znowu boję o to, ze jakiś shit kupię. Także już sam nie wiem czy warto to wszystko robić, mechanik o pompie wtryskowej nic nie mówił także na razie nie ruszam. Co radzicie bez tej pompy?? Opłaca się? PS Dzięki za wcześniejsze szybkie odp.
  3. Witam!!! Chciałbym Was spytać ile kosztowałby remont silnika + części a mianowicie: -regeneracja turbo -wymiana całego rozrządu -wymiana wtrysków -wymiana pompy wody -wymiana pompy paliwa -wymiana pierścieni Interesują mnie tylko nowe części zamienne, oczywiście prócz turbo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności