Skocz do zawartości

budzykbboy

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, o umyciu silnika problem z odpalaniem, długo kręci dopiero po wywaleniu check i sprężynki podczas kręcenia odpali. Chodzi w trybie awaryjnym. Od długiego kręcenia rozrusznikiem wywala błąd czujnika położenia wału P0321- niezrozumiały sygnał. W blokach pomiarowych PODCZAS ROZRUCHU wskazuje prawidłowe obroty z wału i wałka, po odpaleniu - brak info o obrotach wałka rozrządu ( wrzucam filmik) gdzie szukać problemu? Dodam, że jak odepnę czujnik walka rozrządu to nie odpali.podmieniłem sterownik silnika, żeby wykluczyć uszkodzenie ECU, jest to samo. VID_20230612_082231.mp4
  2. Witam. Borykam się z następującym problemem. 2.0 BMP DSG W czasie jazdy, bez reguły, odcina mi pedał gazu - samochód zwalnia do jalowych obrotów, nie gasnie. Dotknę pedału hamulca - gaz wraca, jade dalej. Czasem dotknę hamulca, gaz wróci ale na kilka sekund i znowu odcina - dotknę hamulca i jade dalej. Co dziwne, gdy mi odetnie pedał gazu, to tempomatem mogę normalnie przyspieszyć. Wymieniłem czujnik stopu, przy pompie hamulcowej - nie pomogło. Potencjometr gazu również wymieniony. W sterowniku nie ma żadnych błędów. Ręce juz mi opadają. Proszę o porady. Czy może to być wina czujnika różnicy ciśnień? Ale chyba wtedy pojawiłyby się błędy w sterowniku... Wrzucam zdjęcie grupy 67 może ktoś podpowie czy czujnik ma prawidłowe wartości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności