Skocz do zawartości

Jacek68

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2014
  1. No to mnie zainspirowałeś, idę u siebie sprawdzić czego nie ma napięcia
  2. To nie jest wina bezpiecznika, samochód zakupiony bez tego pakietu i tyle.
  3. ACC tak sobie nie skalibrujesz, musisz pojechać do kogoś, kto ma tzw. "lustra" do kalibracji
  4. Wszystko zależy tego jak poprzedni właściciel dbał o samochód i jaki miał styl jazdy. Jak dbał to napisałeś, długie interwały olejowe to zabójstwo dla silnika, a jak jeszcze próbował robić oszczędności na spalaniu w stylu 4 litry na 100 km to jest jak jest. Tak mnie zastanawia wypalanie dpf -u. Ja u siebie nie czuje jak się wypala, więc może tu jest jakaś nieszczelność, która wpływa na akustykę pracy silnika. Z płukanką możesz spróbować, ale możesz też skrócić interwał. Ja w tym roku też pierwszy raz nie zalałem Castrolem, ale tylko że względów finansowych bo się drogi zrobił. Wolę w tej cenie zrobić 2 zmiany po krótkich przebiegach
  5. Dopisuje, bo naprawione. Musi być radar o takim samym numerze.
  6. Jako nowy użytkownik witam wszystkich serdecznie. Małe pytanie. Czy orientuje się ktoś jake są zamienniki do radaru 3Q0 907 561 B? Na necie jest w sprzedaż dużo radarów wg opisów sprzedających do B8, ale mają różne nr wg VAG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności