Jacek68
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2014
-
Brak napięcia w gniazdku (zapalniczki) 12V z przodu
Jacek68 odpowiedział Stylishh → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
No to mnie zainspirowałeś, idę u siebie sprawdzić czego nie ma napięcia -
Brak napięcia w gniazdku (zapalniczki) 12V z przodu
Jacek68 odpowiedział Stylishh → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
To nie jest wina bezpiecznika, samochód zakupiony bez tego pakietu i tyle. -
ACC tak sobie nie skalibrujesz, musisz pojechać do kogoś, kto ma tzw. "lustra" do kalibracji
-
Wszystko zależy tego jak poprzedni właściciel dbał o samochód i jaki miał styl jazdy. Jak dbał to napisałeś, długie interwały olejowe to zabójstwo dla silnika, a jak jeszcze próbował robić oszczędności na spalaniu w stylu 4 litry na 100 km to jest jak jest. Tak mnie zastanawia wypalanie dpf -u. Ja u siebie nie czuje jak się wypala, więc może tu jest jakaś nieszczelność, która wpływa na akustykę pracy silnika. Z płukanką możesz spróbować, ale możesz też skrócić interwał. Ja w tym roku też pierwszy raz nie zalałem Castrolem, ale tylko że względów finansowych bo się drogi zrobił. Wolę w tej cenie zrobić 2 zmiany po krótkich przebiegach
-
A bierze olej?
-
Dopisuje, bo naprawione. Musi być radar o takim samym numerze.
-
Jako nowy użytkownik witam wszystkich serdecznie. Małe pytanie. Czy orientuje się ktoś jake są zamienniki do radaru 3Q0 907 561 B? Na necie jest w sprzedaż dużo radarów wg opisów sprzedających do B8, ale mają różne nr wg VAG.