Danwo
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Olej w skrzyni DSG 7 w B8 BiTurbo 240 km poza ASO - jaka cena?
Danwo odpowiedział Danwo → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Naprawdę? Nikt nie wymieniał poza ASO? Pomóżcie proszę 😀 -
Rozrząd w B8 BiTurbo 240 km poza ASO - jaka cena?
Danwo odpowiedział Danwo → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Możesz kolego powiedzieć kiedy, jakiej marki Ci zamontowali i ile za montaż? -
Rozrząd w B8 BiTurbo 240 km poza ASO - jaka cena?
Danwo odpowiedział Danwo → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Pewnie masz rację, nie przeczę. Dlatego chciałbym i rozrząd i wymianę (bez kupowania własnych części i przynoszenia ich do warsztatu) zlecić wykonawcy. Wtedy uniknę spychologii typu "to nie my, to producent" lub odpowiedź producenta "to nie my, to wykonawca". Przy roszczeniach, zdaję sobie sprawę że ratunkiem jest rzeczoznawca i sąd. W tym akurat sobie jakoś radzę:) Chociaż chciałbym tego uniknąć jak diabeł święconej wody, bo wiadomo jak to u nas, bryka stoi i rdzewieje a "lata rozprawy" lecą. Pomożesz jakoś w wycenie? -
Witam serdecznie, Panowie, szukam dobrej wyceny i trochę info o wymianie oleju w skrzyni biegów w DSG 7. Oczywiście po gwarancji, więc chyba poza ASO. Na jaki koszt się przygotować? Kupić własny olej, czy zlecić na warsztacie? Pewnie jakiś filtr też się przyda? Może ktoś z Was ostatnio wymieniał? Passat ma w tej chwili 116 tyś przebiegu. Nie wiem jakie parametry jeszcze podać, jestem laikiem w spr. technicznych więc proszę o wyrozumiałość:) Skrzynia jak w temacie, DSG 7. Z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam oczywiście:)
-
Witam serdecznie, Panowie, czy ktoś z Was robił rozrząd w Passat B8 poza ASO? Gwarancja się skończyła i trzeba to ogarnąć. Mam na tą chwilę 116 tyś. Z tego co wiem, przy tej mocy trzeba wymienić przy 120 tyś. Staram się to wycenić w warsztatach. Na tą chwilę, przy wykorzystaniu Continentala z pompą wody dostałem cenę 1900 pln. To dobra cena, czy trzeba szukać? Warsztat ma bardzo dobre opinie i dają gwarancję. Podział cenowy to 1300 za rozrząd i 600 za wymianę. Skrzynia DSG 7 Z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam oczywiście:)
-
B8 regeneracja elektr. siłowników tylnej klapy w kombi
Danwo odpowiedział Danwo → na temat → Elektryka, oświetlenie
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, tzn. że nie idzie tego regenerować? -
Hubi14, bardzo dziękuję:) Postaram się to wyłapać jak się zacznie i spr. wtedy radio. Po przesiadce z benzyny na diesla, nie jest łatwo, ale powoli się odstresowuję:)
-
Danwo obserwuje zawartość → B8 regeneracja elektr. siłowników tylnej klapy w kombi
-
Witam, Od jakiegoś czasu trzeszczą mi siłowniki przy automatycznym otwieraniu/domykaniu klapy bagażnika w kombi.Smarować tego podobno nie idzie, bo są szczelnie zamknięte. Ubezpieczenie DasWelt Auto się na to wypięło, taki zapis sobie fundnęli. Czy wiecie może, czy można to regenerować? Jeśli tak, to gdzie i jaki to koszt? Ewentualnie co jest przyczyną i co będę musiał kupić (znów koszt używanych - jeśli warto, czy nowe)? Z góry przepraszam, jeśli temat już był. Szukałem, ale poległem:( Wpisywałem różne frazy i zawsze po kilkaset stron nie na temat):( Pozdrawiam i dziękuję,
-
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Mam trochę lżej na sercu, że nie zarzynam tego DPF. Proszę wybaczyć laickie pytanie, ale co to jest "MiB"? Samochodem jeździ głównie żona i faktycznie do pracy ma raptem 12 km. Stąd pewnie tak częste te wypalanie, lub moje wrażenie że niby się wypala, a to tylko zwiększone obroty ze względu na klimę itp (to co wcześniej opisaliście). Jeśli przerwę te wypalanie, to nie zapycha się za każdym razem DPF? Wystarczy przejechać się dłużej za dzień lub dwa i to na nowo wypali wszystko do zera? Czy jednak po kilku takich przerwaniach będzie się to odkładało, aż w końcu padnie? Co do DPF Control, faktycznie kupię, będzie trochę łatwiej i żona przestanie się tak martwić, że jej bryka stanie na środku skrzyżowania:) Nikt z Panów nie jest z Torunia, lub okolic i nie posiada VCDS? Może znacie kogoś godnego polecenia. Mam jeszcze ubezpieczenia z DasWelt Auto (kończy się 8 sierpnia) i chciałbym spr. czy wszystko z autem jest ok. Dziękuję za wszelką pomoc i Pozdrawiam,
-
Dziękuję bardzo, dziś przy tym upale sprawdziłem i faktycznie działa, a praktycznie przy klimie ciągle było te nieszczęsne 1000 obr. Taki prosty myk i śmiga, jeszcze raz dzięki:)
-
Jessu, czapki z głów Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź. Kamień spadł mi z serca:) Przyznam że z żoną tak na niego chuchamy (to nasz pierwszy diesel, wcześniej tylko benzyna) że o tym obiedzie to już nawet myśleliśmy:) Ten przypadek o podwyższonych obrotach mieliśmy z dwa dni temu. Upał jak chol..a, wiec pojechaliśmy na jezioro, rzut oka na obroty i **** z pływania. Po godzinie jeżdżenia o dziwo obroty spadły. Chyba dopiero jak się zatrzymaliśmy. Odechciało nam się tego dnia kąpieli Teraz jeszcze poproszę kogoś z VCDS z Torunia:)
-
Witam Panowie, Z góry przepraszam jeśli źle się podpiąłem z pytaniem, ale to mój pierwszy post na forum i można powiedzieć, że jestem zielony jak tabaka w rogu:) Myślałem że już się nauczyłem odczytywać kiedy następuje wypalanie w B8 (dlaczego nie ma normalnej kontrolki informującej o takim procesie?), do momentu pojawienie się wysokich temperatur w naszym kraju. Tutaj zaczął się problem. Normalnie odczytuję to po obrotach silnika, jeśli jest równo na jedynce (1000 obr) to wiem że filtr się wypala, jeśli spadnie to temat zakończony. Niestety ostatnio zgłupiałem, bo przy wspomnianych temperaturach, obroty utrzymują się nawet przez godzinę (oczywiście nie gaszę silnika i jeżdżę, aż się wypali). Czy to może być problem ogólnego nagrzania samochodu i włączonej klimy? Nie wiem jak to czytać, a nie chcę wyłączyć w trakcie wypalania i zapchać sobie DPF. Może ktoś z Was ma/miał podobny problem? Poczytałem Wasze wcześniejsze wypowiedzi i ten DPF Control wydaję się warty zainwestowania Czy ktoś z Was testował ten osprzęt na silniku jak mój? Mam 2.0 Biturbo 240 km. i mam SCR. Drugie pytanie, ktoś z Was jest z Torunia lub okolic i posiada VCDS do odczytu jaki jest aktualny stan DPF-u? Chętnie poznam, poproszę o sprawdzenie i mogę zapłacić lub odwdzięczyć się jakąś flaszeczką dobrego trunku Pozdrawiam,