Skocz do zawartości

szuwar333

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010
  1. Cena nie jest wyznacznikiem - nigdzie nie pisałem że się tym kieruje, po prostu jest niska jak na obecne realia rynkowe. Pytanie dotyczyło żywotności podanego silnika i czy należy się obawiać takiego przebiegu.
  2. Witam wszystkich forumowiczów;) Od pewnego czasu szukam auta na zmianę (potrzebuje większe kombi) i jedną z opcji jest Passata B8 w silniku 1.8 TSI w manualu. Ofert jest mało i ceny wysokie... Mój budżet (granica bólu) to 70-80k. Przechodząc do meridum, jakie przebiegi robią te silniki bez większego remontu? Bo mogę wykupić auto, które było leasingowane przez prezesa jakiejś spółki(pełna książka serwisowa, wszystko robione w ASO, auto miało drobne szkody, wg. raportu do 1000-2000 zł, naprawiane w ASO ) ale z przebiegiem 180k km (rocznik 2016), silnik CJSC, cena natomiast kusząca ok 57-58k zł. Tylko obawiam się czy nie będę musiał włożyć za chwilę 10-20k w remont silnika. Auta potrzebuje na ok 3 lata (zrobię może w tym czasie 20k km) - znajomy mechanik straszy mnie że 1.8 TSI po 200k km to już szrot, a zdarzały mu się sztuki które przy 100k km miały remont silnika robiony, ale zakładam że chodzi o starsze generacje (nie był w stanie powiedzieć, ale ma złe opinie o TSI, z drugiej strony poleca mi te silniki bo nie ma alternatywy:P )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności