Skocz do zawartości

starsky2

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O starsky2

  • Urodziny 26.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a mógłbyś wytłumaczyć mi dokładniej co to gdzie i jak? nie jestem specjalistą w tych sprawach:/ ...odkryłem dzisiaj że w komorze silnika jest taki specyficzny piszczący dźwięk..???? pod zbiornikiem z płynem chłodzącym takie przynajmniej mam wrażenie że to w tym miejscu, odkręciłem zbiornik wypiąłem i wpiąłem wtyczki które się tam znajdują i dalej to samo..
  2. ja jestem po przeróbce automata na manual. jeździ elegancko tak jak byc powinno. problem mam natomiast taki, że gdy auto się nagrzeje od słońca( i nie chodzi tu o silnik, bo auto potrafi pol dnia stac pod domem nieruszane)to nie mogę go odpalić!!! czasem pomagało wbicie wstecznego biegu..(jakaś bzdura) a czasem nic sie nie dzialo. kontrolki sie zaswiecily na tablicy normalnie a auto nawet nie kręciło. może ktoś miał taki problem i wie jak sobie z tym poradzic?
  3. sorry panowie ze wtracilem sie w rozmowe:/ Wyszło małe zamieszanie z mojej stony!
  4. panowie ja już mam to za sobą....prawie. jest jeden dylemat, jak kable sa podpinane pod rozrusznik wszystko jest ok, ale nie ma wstecznego, a jak podpinam pod wsteczny to nie pali auto, czy ktos wie jak to ogarnąć????? A co do części to postaram się pomóc. Potrzebne do zmiany będzie: -skrzynia, wybierak, tunel środkowy, gałka,pedały z pompką, wąż do płynów, łapy skrzyni, ława, półośki (ja zakupiłem z przegubami), sprzęgło, docisk, dwu masę, chyba jeszcze kilka drobnych bajerów. -natomiast nie zmieniałem jeszcze licznika co mnie czeka niedługo,ale poczeka:) Mam tylko problem ze światłem wstecznym,ale niedługo i to się ogarnie, jak ktoś wie to niech podpowie będę naprawdę wdzięczny.Pozdrawiam
  5. spróbuj to co pisał Wojciechpop, może o to chodzi??? ja gdybym nie dał rady swoim prymitywnym sposobem:)to też chciałem podpiąć vag'a i spróbować ten sposób, ale sam nie wiem czy by się sprawdził.
  6. daje lepsze foto na prośbę, a tej "gruszki" nie widziałem u siebie a mam 1.8 benz. tempomat mam seryjny, a szczerze nie znam się na elektronice za dobrze.
  7. Witam. goszczę na forum od niedawna, ale postanowiłem dodać coś od siebie w temacie "problem z tempomatem". Tak jak i u większości przestał mi się załączać tempomat. czytałem na forum dużo ciekawych sposobów na ten temat..ale może nie do końca doczytałem więc postanowiłem zrobić to po swojemu...po prostu wypiąłem wtyczkę która jest przy lince i moim zdaniem odpowiada za tempomat (na zdj. strzałka nr.1) potem poruszałem linką która najprawdopodobniej odpowiada za gaz (na zdj. strzałka nr.2) i później zacząłem sprawdzać czy to coś dało..DAŁO:) także polecam każdemu żeby zacząć od tego. Ps. brak kontrolki Pozdrawiam
  8. no ja myslalem ze jej nie mam ale dzisiaj jak skladalem wszystko z powrotem to zauważyłem to miejsce. Przy rozbiórce tak jakos mi sie szarpnelo i wszystko zdemontowalem bez problemu:D
  9. Patryk sorki za wprowadzenie ciebie w bląd co do tapicerki jednak srobke mialem w dolnej czesci tapicerki, a co do zamknietych drzwi moj sposob byl nastepujacy: po rozebraniu panela i blachy, porozpinaniu wszystkich zlaczek nie moglem otworzyc drzwi. mialem zakupiony juz nowy zamek i nic nie stalo na przeszkodzie jak tylko wyladowac swoja frustracje!!! duzo wulgarnych slow i szybka demolka na centralnym w drzwiach(czesci lataly w powietrzu:D) spowodowaly ze otworzylem drzwi i zamek zostal wymieniony tego sposobu nie polecam oczywiscie. Duzo cierpliwosci dla nastepnych walczacych z zamknietymi drzwiami, no i oczywiscie jesli drzwi zaczynaja wariowac i otworza sie za ktoryms razem nie lekceważcie tego i zrobcie w celu unikniecia dalszych problemow.Pozdrawiam
  10. a no dziwne:)pozdrawiam
  11. no nie wszystkie koleszka ma tdi i ma ja mam benzyne i nie mam, chociaz inny znajoimy tez ma tdi i tez nie ma, dziwnie jakos robia te auta:/
  12. J@ceq nie chodzi mi o to ze lipa bo u mnie sciagniecie tapicerki obylo sie bez problemu ale niektóre modele maja srobke na dole i kiedy drzwi sa zamkniete i nie da sie ich otworzyc to wtedy jest lipa:/ a jutro jade do mechanika zobaczyc jak sie sprawy maja, drzwi sie nie otworza z powodu poluzowanej linki jak pisaliscie, to fakt!
  13. miałem wachania czy lusterka po lifcie czy dac drugie od anglika, ale chyba wybiore od anglika.Pozdrawiam (inaczej jak wszyscy:P)
  14. moj problem jest podobny z drzwimi( prawy tył za pasażerem)na początku blokowały się co było pierwsza oznaka ze szlak trafi zamek drzwi. teraz sa zamniete na amen. odstawilem dzisiaj auto do znajomego mechanika rozebral boczek drzwi (nie ma duzego problemu z tym jak pisaliscie trzeba to zrbic z glowa i tyle, no chyba ze od spodu macie jeszcze na srobke to lipa) i bez rozwalenia zamka sie nie obejdzie w miare postepow napisze co dalej...trzymajcie kciuki:(
  15. a co sądzicie o montżu lusterka od kierowcy z wersji angielskiej by dwa były identyczne czy lepiej od fl zalożyć, bo mam dylemat???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności