Skocz do zawartości

ElectroTiel

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Niedawno podczas jazdy A2 z prędkością ok. 130km/h w naszym "Pastuchu" coś zachrzęściło i poszedł biały dym spod maski. Po wstępnych oględzinach okazało się, że wentylator się rozpadł (dosłownie - odpadły wszystkie łopaty), niszcząc chłodnicę, a po dokładniejszym sprawdzeniu również przewody czujnika poziomu płynu chłodniczego (skutkiem czego jest FIS krzyczący STOP - CHECK COOLANT, chociaż czego miałem się spodziewać przy uciekającym płynie). Jakoś dotarliśmy do domu lejąc wodę do układu chłodniczego (wiemy, że nie jest to zalecane w tym silniku, no ale co poradzisz, borygo drogie). Czy jest to częsty problem w Passatach z tym silnikiem? Podczas demontażu uszkodzonych elementów zauważyliśmy, że wentylator i chłodnica to zamienniki - czyli były już wymieniane, a więc mogło i dojść do takiej samej przygody. Jeżeli zły dział, proszę przenieść.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności