Skocz do zawartości

nikitis

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak, robiłem. Jak pojawił się ten błąd to wspomaganie miałem, ale w trybie awaryjnym- na postoju kierownica chodziłą wyraźnie ciężej. Po zrobieniu kalibracji o której piszesz wspomaganie w pełni "wróciło", ale kontrolka nie zgasła- nawet po przejechaniu wielu kiometrów. Nadal miałem błąd 03375 silnik układu wspomagania kierowania 003 mechaniczna usterka. Dlatego postawłem na taśmę (ponieważ była "grzebana"). Nie sądzę, że po podpięciu akumulatora doszło do jakiegoś "przepięcia" i coś się uszkodziło w silniku wspomagania. Właśnie nie. Po tym jak auto nie odpaliło podejrzewałem, że trzeba jakieś kodowanie zrobić. Nie wiedziałem do końca na czym ono ma polegać. W poniedziałek będę miał VCDSa. Pytanie czy jest w module układu kierowniczego jakaś opcja "wymiany taśmy" i program poprowadzi dalej co i jak, czy dokładnie trzeba wiedzieć co, skąd i dokąd przekopiować i pózniej ręcznie przypisać do nowej taśmy ?
  2. OK, Oczywiście jestem umówiony na poniedziałek. Przeskanujemy i dam znać co wyszło. Łudziłem się trochę , że to standard (jeśli tasma ze zintegrowanym modułem), ale chyba nie
  3. Witam, Wiem, że jest kilka tematów dotyczących wymiany tasmy pod kierownicą, ale nie znalazłem, zeby ktos pisał, że auto nie odpala po jej wymianie, ale od poczatku; Chodzi o Passata B7 z 2014 roku. Pewnego dnia zaswieciła sie kontrolka airbag. Po analizie doszedłem do wniosku, ze to tasma pod kierownicą. Po jej rozebraniu znalazłem przerwę na jednej z pięciu ścieżek, która prowadziłą do kostki airbag. Postanowiłem oddać taśmę do regeneracji. Niestety, jak taśma była zdjęta podłączyłem klemy akumulatora (chciałem jeszcze sprawdzić kostkę) i zaświeciły się inne kontrolki (ABS, ASR i wspomgania kierownicy). Po założeniu taśmy po regeneracji wszystkie kontrolki udało się "zgasić" oprócz wspomagania (żółta). Zdecydowałem się kupić nową taśmę w przekonaniu, że nie do końca udała się regeneracja (dokłądnie wymiana wstążki). Miałem zamontowaną taśmę 5K0 953 569 BA, serwis dobrał mi o numerze 5K0 953 569 AS. Po założeniu nowej auto w ogóle nie odpaliło. Liczyłem, ze trzeba będzie zrobić kalibrację i adaptację czujnika kąta skrętu, ale to, że auto nie odpaliło to mnie zdziwiło. Musiałem zmienić taśmę na starą , bo potrzebowałem auto i po wymianie auto od razu odpaliło. Spotkaliśce się z takim przypadkiem. Może potrzebna jest jakaś kalibracja z immobilizerem, czy kodowanie kluczyków- co dokładnie, od czego zacząć? Z goóry dzięki za pomoc pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności