Skocz do zawartości

cucu90

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, parę dni temu przekroczyłem barierę 200tyś km i wymieniłem rozrząd w moim Passacie. Zacząłem się zastanawiać co z turbiną, czy istnieje jakaś metoda weryfikacji stanu turbiny bez jej zdejmowania, albo jakiś graniczny przebieg dla tego silnika? Dodam, że olej wymieniam co 10tyś, ale nie posiadam samochodu od nowości. Wcześniej auto było serwisowane w ASO przez pierwsze właściciela. Nie mam też żadnych problemów z silnikiem. Zanim kupiłem Passata byłem posiadaczem Hondy z silnikiem 2.2 CDTI i tam dopiero przy przebiegu 300tysięcy zregenerowałem turbinę, ale to było spowodowane szukaniem przyczyny ograniczenia mocy w pojeździe(przyczyna oczywiście była inna), z Passatem problemów brak. Wracając do tematu, czy jest jakiś zalecany przebieg, dla wymiany/regeneracji turbiny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności