Skocz do zawartości

maksio

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maksio

  • Urodziny 01.01.1950

Informacje osobiste

  • Imię
    maksio
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    1997
  1. Ja się wypowiem odnośnie stosowania płukanki Liqui Moly, stosuje go w swoim warsztacie. Z trzy lata temu przyjechał klient który sobie zażyczył płukanie silnika, wlałem preparat, po 10 min. chciałem spuścić olej a tu du.a, korka spustowego nie można odkręcić, tylko wysysarka wchodzi w grę. Wyssałem olej i zalałem nowy olej. Po paru dniach silnik zaczął klekotać. Od razu domyśliłem się że to wina nie spuszczenia wszystkiego oleju. Znowu wyssałem olej i wlałem nowy, od razu poprawa, silnik nie klekocze. Od tamtego czasu sprawdzam przed płukaniem silnika czy korek się odkręca. Przyjeżdżają takie samochody z przykręconymi korkami spustowymi oleju że głowa boli nawet przedłużka nie pomaga. Dodatkowo po spuszczeniu oleju przelewam silnik 0,5l czystym olejem dopiero po całkowitym spuszczeniu zalewam nowy. Od roku jestem autoryzowanym sprzedawcą Liqui Moly i po małym szkoleniu. Wiem jeszcze że z płukanką trzeba uważać przy starszych autach, dziesięciu letnich i starszych, jest taka możliwość że oderwany nagar może zablokować jakiś kanał. Płukanka ogólnie jest super, stosuje ją zawsze w swoich samochodach i te film co pokazał wcześniej kolega na 16 poście jest w 100% prawdziwy, jak zostanie spuszczony całkowicie jest nieszkodliwy i nie wypłukuje żadnych uszczelek. Liqui Moly zapewnił mnie że jeżeli silnik uszkodzi się z winy ich produktów pokrywają koszty naprawy, ale wszelkie zabiegi muszą być wykonane w legalnym warsztacie nie na własną rękę w garażu. Jeszcze coś nadmienię z kąt tak niskie ceny na alledrogo olejów Liqui Moly, ja kupuje jako autoryzowany sprzedawca i nie mam takich cen zakupowych jak sprzedają na alledrogo. Jak będę miał trochę czasu to opiszę jeszcze preparat do czyszczenia układu paliwowego, w tym przypadku są efekty namacalne zawsze. Samochód chodzi równiej, ciszej, powracają stracone konie i samochód nie kopci. Proszę mi nie zarzucać że reklamuję jakąś firmę dobre produkty trzeba sobie polecać a słabe wytykać.
  2. Mam Passata cc z grudnia 2010r. ma centralnie zegarek i przycisk ręcznego koło lewarka biegów, czyli te bajery były wcześniej niż w cc 2012r. Na pewno vw cc 2012r. ma: Nowy panel klimatyzacji, dekory aluminiowe
  3. http://cgi.ebay.pl/Plasma-Tacho-VW-Passat-B5-96-00-plasma-glow-gauge-el_W0QQitemZ130372104724QQihZ003QQcategoryZ72996QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m444QQ_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%252BUA%252BLM%252BLA%26otn%3D5%26ps%3D63%26clkid%3D8381783304846095918 może to komuś się przyda
  4. Wszystkie usterki naprawione!!! Okazało się że kable od modułu były przerwane, dokładnie trzy sztuki. Dokładnie 30cm od modułu, wcześniej tego nie zauważyłem a tyle było problemu.
  5. Chyba tak zrobię jak mówisz Jarow, do komputera był podłączany i wyszło że siłowniki są zepsute, nie chce mi się wierzyć że wszystko spaliło się w jednym czasie. Na pewno podam przyczynę jaka była jak to naprawie ale proszę o podpowiedzi mogą być pomocne.
  6. Witam. Dorzucę swój problem z centralnym zamkiem, pewnego dnia nie mogłem otworzyć drzwi z prawej strony, myślałem że zamarzły i nagrzałem go porządnie, nic nie pomogło. Zaczełem sprawdzać inne rzeczy i odkryłem że; prawe drzwi przednie i tylne zaryglowane, nie mogę je otworzyć zewnątrz ani wewnątrz, drzwi lewe naszczepcie nie zaryglowane ale centralny nie działa, wlew paliwa nie działa, oświetlenia w środku brak, regulacja lusterek nie działa. Tylna klapa działa bez zarzutu z pilota i jak naciskam na drzwiach przycisk, szyberdach działa wzorowo, domykanie szyb i szyberdachu działa jak zamykam z pilota samochód. Poczytałem na forum i drzwi otworzyłem (wpiąłem się w wiązkę w drzwiach, podałem na kable czarno zielony i czarno niebieski +,- i drzwi otwarte). Ale problem został, wszystkie bezpieczniki sprawdziłem, moduł komfortu na rzut oka Oki, nie jest mokry, podłączyłem inny moduł i **** bez zmian. Kable w słupkach i kostki dobre. Brzęczyk działa jak otworze drzwi i są włączone światła. Dalej brak pomysłu, POMOCY!!! Zapodam trochę danych samochodu; 1997r. 1,9TDI kombi, numer modułu komfortu 1J0959799H, pilot dokładany nie oryginalny ma swoją osobną centrale pod kierownicą. Aha, jeszcze coś powiem, jak przyciskam pilota to przekaźnik działa w module komfortu, zamyka i otwiera tylną klapę taki szczegół może będzie pomocny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności