Skocz do zawartości

Bzyna

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016
  1. wadliwa rolka napinacza rozrządu przez co pasek prowadzony jest delikatnie pod kątem i obciera jednym bokiem. W wersji budżetowej do wymiany rolka i pasek. Jak dla siebie, do jazdy, do wymiany kompletny rozrzad wraz z pompa wody, która posiada również wadę fabryczne i z czasem zaczyna cieknac. Ważne żeby kupić elementy w aso, bo są już poprawione, wolne od wad. Vw głośno nie mówi o problemie, bo jak zwykle nie chcą nagladniac problemu. U mnie problem wystąpił przy 100 000 2.0 tdi crlb w Sportsvanie 2016. Jeśli chcecie mieć pewność że to rozrzad to zdejmijcie pasek wielorowkowy z osprzetu. Jak dalej piszczy to uchylcie pokrywę rozrządu na pracującym silniku i prysnijcie delikatnie plakiem. Gwarantuje że jeśli to ta wada o ktorej pisze, dźwięki ustawa. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności