wadliwa rolka napinacza rozrządu przez co pasek prowadzony jest delikatnie pod kątem i obciera jednym bokiem. W wersji budżetowej do wymiany rolka i pasek. Jak dla siebie, do jazdy, do wymiany kompletny rozrzad wraz z pompa wody, która posiada również wadę fabryczne i z czasem zaczyna cieknac. Ważne żeby kupić elementy w aso, bo są już poprawione, wolne od wad. Vw głośno nie mówi o problemie, bo jak zwykle nie chcą nagladniac problemu. U mnie problem wystąpił przy 100 000 2.0 tdi crlb w Sportsvanie 2016. Jeśli chcecie mieć pewność że to rozrzad to zdejmijcie pasek wielorowkowy z osprzetu. Jak dalej piszczy to uchylcie pokrywę rozrządu na pracującym silniku i prysnijcie delikatnie plakiem. Gwarantuje że jeśli to ta wada o ktorej pisze, dźwięki ustawa. Pozdrawiam