Skocz do zawartości

somsiad3

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O somsiad3

  • Urodziny 29.01.1981

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. U mnie występuje trochę inny problem, mianowicie pali się bezpiecznik, ale tylko jak jest gorąco i w momencie przełączanie z econ na klimę, na econ wszystko działa normalnie, sprawdzałem w pochmurny dzień temp zewn ok 15st i działa klimatyzacja chłodzi i jest ok. z góry dziękuje za poradę. Błedy na klimatronicu: czujnik zewnętrzny i szczotki wentylatora dmuchawy 313 błąd, byłem u elektryka i powiedział że może to być wentylator 2 bieg może zwierać, jak jest gorąco, a jak jest zimno chodzi na pierwszym. auto mogę zostawić dopiero w przyszłym tygodniu, może ktoś podpowie. Problem rozwiązany- przetarty kabel(nie jeden) pod pokrywką obok zbiorniczka od wspomagania, naprawiony czujnik (urwany przewód) na panelu zero błędów , 35st na zewn wszystko działa, pomogło forum i szukajka
  2. Moje stało na mrozie całe święta, nie uruchamiane w sumie i dziś jadąc do domu, po około 20 kilometrach zgasł wyświetlacz, ale pozostało czerwone podświetlenie fisa, zapalił się dystrybutor, ale bitte tanken już nie. Nigdy wcześniej tego nie miałem, co to się mogło porobić , a i jeszcze nie włącza się światełko jak wyciągnę kluczyk, ale jak otworze drzwi to działa, wymieniłem alternator, ale wszystko chodziło jak należy po wymiance ma ktoś jakiś pomysł? z góry dziękuje za odpowiedzi
  3. U mnie też jest dziwny dźwięk i myślałem, że to rozrząd, ale wskazuje wszystko na sprzęgiełko alternatora, bo dźwięk zmienia się w zależności od obciążenia, bardziej słychać na światłach, z klimą, ogrzewaniem szyby i luster, ale przy wyłącznaiu po kolei odbiorników dźwięk cichnie, ale do końca nie ustępuje, dodatkowo zaświecił mi się "generator werkstatt" na chwile, i co jakiś czas się zapala i gaśnie. Nie zaglądałem jeszcze co tam sie dzieje, ponieważ komunikat wyświetlił się dzisiaj pierwszy raz, a "dźwięk ten" jest juz z 3 miesiace
  4. Sprawdź w jakimś zakładzie z hydrauliką siłową co na to powiedzą, jeżeli możesz to weź ta rurka -może coś poradzą, albo tam gdzie regenerują magle może mają jakieś części
  5. Przejrzałem sobie książkę i już wszystko wiem co chciałem wiedzieć, a następnym razem zacznę właśnie od tego. Masz racje oczywiscie z tą oczywistością, bije sie w piersi, juz bede czytal dokładnie, a z wybaczaniem hmm troche czasu minie hehehe pocieszne z tym wybaczaniem hehehe
  6. Jaja sobie robie gdzie indziej gural Ktoś właśnie na tym forum pisał, że na wężu jest zawór zwrotny- mogłeś go wtedy poprawić że nie ma. Najłatwiej kogoś wyśmiać, albo odesłać do szukajki bo milion razy było. Wyjaśniłeś, ja ze swojej strony dziękuje punkt Ci się należy. Nie pytałem gdzie jest zawór zwrotny tylko czy na wężu jest nie wiem co w tym śmiesznego
  7. Czyli wąż mam gitara. Leci punkt. faktycznie 8 to jest zawór zwrotny mój błąd w niedokładnym czytaniu opisów, ale zastanowiły mnie zgrubienia na oryginalnym przewodzie, jakby złączki metalowe gość w hydraulice powiedział, że to pod wsporniki raczej.
  8. Pytanie: czy na przewodzie nr 10 jest zawór zwrotny (ktoś pisał że jest)? pytam dlatego, że przetarł mi się przewód i facet wymienił mi całą tą gumę , założył końcówki tak samo jak były, średnica ta sama, płyn wymieniony-stary wypłukany, odpowietrzyłem zgodnie ze wskazówkami z forum i troche czuć na kierownicy delikatne jakby drżenie(?) przy skręcaniu i słychać pompę, bardziej w środku niż na zewnątrz. Czytałem też, że po wymianie płynu może troche wyć pompa jakiś czas, dodam że po odkręceniu węża kręciłem kołami( musiałem wciągnąć auto do garażu) i wyleciało wtedy jeszcze troche płynu z magla. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  9. Poodpinam się -Czy na wężu 10 jest jakiś zawór zwrotny? wymienił mi facet całą gumę i założył oryginalne końcówki, przekrój wężą ten sam, pytam bo złożyłem odpowietrzyłem wg porad z forum, płyn zielony mineralny, płukanke zrobiłem i pompa troszke wyje przy skręcaniu. Wyczytałem że to może tak być 2,3 dni po wymianie płynu. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  10. No i mam jasność. Zdejmę stary przewód i zawioze do warszatu gdzie naprawiają i dorabiają węże i elementy hydrauliczne, a mam niedaleko. Jeśli nic się nie da zrobić kupię nowy, a płyn i tak zleci to wymienię na oryginał. Oczywiście leci punkcik.
  11. Witojcie Przetarł się w passacie wąż od wspomagania, między pompą a siłownikiem, przetarcie nie jest duże ale ślimaczy się się wkoło wszystko -i tu pytanie: da się to jakoś załatać czy trzeba wymienić. Płynu nie ubywa raczej dużo, po dolewce 50 km troche po mieście i za dużo nie ubyło, ale jednak. Drugie pytanie: sprawdzałem kolor przed dolewką (o kolorach było oj było wiem) żółty był - na stacji po trasie jedyny olej do wspomagania boxol ,notabene też żółty. Jeśli ktoś ma pomysły to prosze o odpowiedź.
  12. ja wymieniłem z lewej strony górny tylni bez zdejmowania amortyzatora- pomysł z tego forum a namierzyłem go tak że ruszał koleżka kierownicą a ja patrzyłem końcówki i tą jedną było czuć że ma luz teraz coś piszczy ale nie wymieniam dopóki nie zacznie pukać
  13. u mnie ćwierka przy odpaleniu jak włącze klime od razu, w sumie to jej nawet nie wyłączam ale po jakimś czasie przestaje i jak wyłącze klime to też przestaje popatrz może czy sie jakis plastik gdzies nie ociera od osłony silnika od spodu
  14. mój przykopci zawsze przy ostrej jeździe na czarno ale paLI w normie olej w klasie nie ma spadkow mocy ale szwagier ma bore 74 kw jechalem za nim i nic zero a ciagnelismy oboje do czerwonego tylko ja przewaznie jezdze wolno to moze jak tu ktos pisal syf sie wypalil i po takiej jezdzie jakby odmulony troche passat
  15. dobry wybijak i na siłę inaczej nie nada ja swoją musiałem troche uciąć bo się skrzywiła,troche przewiercić, koło skręcić żeby był dobry dostęp i sztywno bo jak odkręciłem wahacz od strony tulei to latało wszystko dobry wybijak i poszło jak będzie za chudy to nie pojdzie musi byc prawie taki jak dziura jak poszła do połowy to powinna wyjść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności