Skocz do zawartości

Geedi

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Geedi

  • Urodziny 19.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelenia Góra

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam Ja ostatnio wymieniałem uszczelke w moim autku czytaj profil. Za całośc zapłaciłem 840 zł w Jeleniej Górze. Musiałem albo zbankrutował bym bo pol litra dziennie dolewałem.
  2. Geedi

    wibracje silnika ??

    Witam. Mój Passat B5 też ma dziwne wibracje silnika. Skrzynia AUTOMATYCZNA silnik 1.6 benzyna z gazem model AHL w aso vw nie wykryto błedów sinika ale czuć dziwne drgawki jak auto jeździ na LPG no i jak auto stoi przełączone na tryb P nawet kieronica od czasu do czasu drży mocniej i trzęście delikatnie całą budą.
  3. Witam Serdecznie, Tu też chciałem o cos spytać A mianowicie Posiadam Passata B5 1.6 Benzyna z gazem sekfencja w automacie rocznik 97. Autko bez problemów większych przeszło przegląd na stacji diagnostycznej . Jedynie Pomiar emisji spalin po przełączeniu na LPG wskazywał zawyzone parametry dostałem info że że gas do wyregulowania, oczywiscie swiece przewody i filtry przed wymianą. Tak też zrobiłem. Autko mi pali na gazie po miescie ok 21 litórw na 100km na trasie ok 12-13l. Czasem jak sie jeździ to czuje straszny opór pod pedałem gazu i dziwne uczucie ze sie strasznie męczy silnik i cos sie tam trze. Dodatkowo Auto na zimnym silniku jak sie przełancza na gaz przy dodaniu gazu zmula sie bardzo tak jak by sie zalewało i dławiło trzeba wcisnąć o jakies 20% mocniej pedał gazu bo potrafi zgasnąć. co może to powodować ? Acha i czasem strasznie ciężko chodzi kierownica tez jak by pompa nie działąłą, ale takie objawy nie są zbyt częśte. Autko podłanczałem w servisie pod kompa i ani jednego błędu. Sonda Lambda wymieniona na nową. Pomóżcie.
  4. Witam wszystkich, Mam taki problem: Kupiłem Autko Passat 97 rok 1.6 benzyna + LPG sekfencja, skrzynia biegów w automacie. Autko przeszło przegląd bez problemów na stacji diagnostycznej wydawało sie że jest wszystko ok. Po jakims czasie wracając z pracy do domu zaczął mi sie gotować silnik. temperatura szybko rosła. zastosowałem grzanie kabiny by zbic temperature. Pojechałem do ASO VW wykryli pekniecie uszczelki pod głowicą i wyciek płynu chłodniczego. Ale co jeszcze znaleli to połatany silikonem przewód dolny wychodzący z chłodnicy a wchodzący chyba do bloku silnika. nie wiem nie znam sie. Wymieniłem wszystko koszta ok 840zł z robocizną w innym servisie niz ASO bo ASO chciało 3000zł. Przez klik dni jezdziłem i było ok. natomiast zauważyłem stojąc w korku ze znowu rosnie temperatura. Płyn chłodniczy w normie. Wiec nie wiem w czym teraz tkwi problem. Zauwazyłem też że jest spadek mocy jak sie grzeje autko no i nie działa drugi wiatrak na chłodnicy nawet po przekroczeniu 90 stopni. Pytanie co to moze powodować? zepsuty wiatrak? czy moduł sterujący wiatrakiem czy może termostat ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności