Skocz do zawartości

piotr05699

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotr05699

  • Urodziny 26.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomellen

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Mam podobny problem. A mianowicie robie krótkie przebiegi i przyzwyczailem sie do mazi na bagnecie. Ale od kilku dni autko zostawia mokre plamy na asfalcie, ale po dzisiejszej nocy to juz przesada, wczoraj jak nigdy zrobilem sporo kilometrow przez caly dzien auto mialo optymalna temp. tzn ponad 70st/c czyli chlodzenie ok. dzis rano zauwazylem spora plame pod silnikiem od strony kierowcy, zbiornik plynu pusty. Plyn ucieka gdzies od strony skrzyni bo jest cala mokra. Zalalem nowym plynem i nie ubywa. Moje pytanie czy jest mozliwe aby plyn ubywal dopiero po optymalnym nagrzaniu auta? Aha i jeszcze jedno na zimnym silniku wydostaje sie dosyc sporo plynu (wody) z wydechu, sprawdze jeszcze po dluzszej jezdzie czy ten efekt sie zmniejszy. Autko passat b3 1.8 ABS 390tys. km przebiegu. A moze którys wąz przy wyższym cisnieniu przepuszcza na laczeniu, co o tym myslicie?
  2. Witam Mam podobny problem czasem podczas jazdy swiatla same przelaczaja mi sie z mijania na postojowe, o ile w dzien nawet nie zauwarzam, ale w nocy juz jest gorzej i staje sie to niebezpieczne. Czy w moim wypadku przyczyna takiego stanu rzeczy tez jest ten wlacznik? Z gory dzieki za wszelka pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności