-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
igner obserwuje zawartość → Problemy z filtrem cząstek stałych passat b8 i Szum przy slupku B przy wiekszych predkościach
-
Problemy z filtrem cząstek stałych passat b8
igner odpowiedział Stach → na temat → Tematy techniczne
Witam Chciałbym mieć możliwość wymuszenia wypalania w przypadku gdy wiem, że np. zbliża mi się moment wypalania (kasuje sobie licznik i dzięki temu wiem, że pomiędzy 250-300km prawdopodobnie zacznie wypalać - takie mam wnioski z obserwacji) Czytam że jest możliwość wymuszenia tego inaczej niż za pomocą VCDS. Jaka jest najtańsza opcja- co potrzebuję za złącze diagnostyczne i jaką aplikację dzięki której będę mógł wypalić filtr. Rozumiem, że wypalanie wymuszone o którym tu piszecie jest podczas jazdy- na zasadzie- widzę w aplikacji że jest np.80% i sobie wciskam magiczny przycisk i wymuszam proces wypalania. Z góry dzięki za odp. Zgadza się- częste wypalanie a raczej przerywanie tego procesu prowadzi do tego, że dostaje się paliwo niespalone do oleju. Wiek i przebieg samochodu, stan pierścieni itp. nie ma tu znaczenia. Znam przypadek Audi 2.0 TDI gdzie działo się to już przy przebiegu 50tyś. Auto jeździło głównie po mieście i przerywany był ciągle proces wypalania.