Skocz do zawartości

igner

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Chciałbym mieć możliwość wymuszenia wypalania w przypadku gdy wiem, że np. zbliża mi się moment wypalania (kasuje sobie licznik i dzięki temu wiem, że pomiędzy 250-300km prawdopodobnie zacznie wypalać - takie mam wnioski z obserwacji) Czytam że jest możliwość wymuszenia tego inaczej niż za pomocą VCDS. Jaka jest najtańsza opcja- co potrzebuję za złącze diagnostyczne i jaką aplikację dzięki której będę mógł wypalić filtr. Rozumiem, że wypalanie wymuszone o którym tu piszecie jest podczas jazdy- na zasadzie- widzę w aplikacji że jest np.80% i sobie wciskam magiczny przycisk i wymuszam proces wypalania. Z góry dzięki za odp. Zgadza się- częste wypalanie a raczej przerywanie tego procesu prowadzi do tego, że dostaje się paliwo niespalone do oleju. Wiek i przebieg samochodu, stan pierścieni itp. nie ma tu znaczenia. Znam przypadek Audi 2.0 TDI gdzie działo się to już przy przebiegu 50tyś. Auto jeździło głównie po mieście i przerywany był ciągle proces wypalania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności