Skocz do zawartości

waterglass

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O waterglass

  • Urodziny 23.01.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    świerklaniec

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Dzięki, ale byłem u jednych i drugich - jeden mechanik powszechnie uznany jeździł ze mną ponad 30 km, potem osłychiwał i oglądał na postoju i nic nie stwierdził. Może masz jeszcze jakiś pomysł?
  2. Problem: silnik przerywa w trakcie przyspieszania (tylko w trakcie przyspieszania), nie zawsze, ale często, przeważnie co 4, 5 raz - najwcześniej po przejechaniu co najmniej 20 km wydając krótki odgłos - "chrząknięcia", sytuacja zaczyna się na II biegu i jest to wyraźne przy przyspieszaniu "średnim" - ani zbyt intensywnym, ani łagodnym. Sytuacja występuje na I i III biegu (mniej wyraźnie niż na II) po przejechaniu większego dystansu - także nie w przypadku każdego przyspieszania. Paliwo jest dobrej jakości, sytuację obserwuję od ok. 1500 km, samochodem przejechałem ok.3000 km. Zjawisko jest na tyle wyraźne, że na 100% wcześniej nie występowało. Podobny odgłos ( jak "chrząknięcie" w trakcie przyspieszania) można usłyszeć co jakiś czas bardzo delikatnie - tylko z wnętrza samochodu (na zewnątrz nie słychać tego, gdyż jest zagłuszony przez pracę silnika) na jałowym biegu. Żadna kontrolka nie sygnalizuje awarii, stacje ASO po analizie komputerowej (wszystko jest o.k.) są bezradne. Czy ktoś może wskazać sposób poszukiwania przyczyny awarii? Poza tym samochód jest o.k. - odpowiednie przyspieszenie, stabilna jazda przy małej zmianie obrotów silnika lub bardzo szybkiej itp, Dotychczas samochód diagnozowało czterech mechaników - bez powodzenia. Czekam na pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności