Skocz do zawartości

janek 4882

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O janek 4882

  • Urodziny 03.06.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    daleszewice

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 D 68KM (1Y)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Zgadza się, w T2 silnik jest z tyłu a chłodnica z przodu.W chłodnicy u góry z przodu odkręciłem śrubeczkę i tamtędy lałem wodę,pompa jest bardzo obciążona gdyż zbiorniczek jest niżej od chłodnicy,mimo to do niedawna było dobrze.Najgorsze jest ciśnienie,a właściwie para,która wali z węża powrotnego z głowicy(jak go wyciągne ze zbiorniczka).Po prostu lecą a właściwie żygają krople wody, inaczej za dużo wylatuje pary a za mało wody
  2. Nawet jak kręcę rozrusznikiem to bąbluje obojętnie czy zimny czy ciepły
  3. termostat wywaliłem,teraz nowy problem non stopa ze zbiorniczka wali para,jak jest za dużo wody to ją wyrzuca aż do poziomu właściwego a potem znowu para bucha,w korku zrobiłem malutką dziurkę żeby ulatywało ale taka dziurka fi 2mm to za mało.Zresztą jak silnik pracuje bez korka wali para jak cholera.Nie wiem jakieś podciśnienie czy głowica walnęła
  4. Proszę o pomoc!!! W VW T2 mam silnik z passata 1.9D,pojawił się problem z pompą wody.Założyłem już trzecią,a ona nie ''bije'' wody tak jak trzeba,mianowicie woda krąży tylko od zbiorniczka przez pompe do bloku na nagrzewnicę(tzw.mały obieg) i z powrotem.Woda nie idzie do chłodnicy,dlaczego?Pompa jest nowa
  5. Proszę o pomoc!!! W VW T2 mam silnik z passata 1.9D,pojawił się problem z pompą wody.Założyłem już trzecią,a ona nie ''bije'' wody tak jak trzeba,mianowicie woda krąży tylko od zbiorniczka przez pompe do bloku na nagrzewnicę(tzw.mały obieg) i z powrotem.Woda nie idzie do chłodnicy,dlaczego?Pompa jest nowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności