Skocz do zawartości

Emek97

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli mam rozumieć, że najlepiej szukać jednostki wraz z mokrym sprzęgłem w dsg, a teraz pytani brzmi czy i co ile tys km wymienia się olej w takiej skrzyni, gdyż po wizycie w salonie VW i odbyciu jazdy testowej nowszym modelem i spytaniu sprzedawcy w ASO o wymianę oleju w skrzyni powiedział, że się go nie wymienia i skrzynia jest niezniszczalna. Kolejne pytania brzmią następująco co wymienić zaraz po kupnie? Potem jakie stosować interwały wymian na przykład olejów, rozrządu itd.? Pytam głównie o jednostkę 2.0 tdi 190 km, ale fajnie jakby właściciel 1.8 bądź ktoś kto się zna podał też te interwały oraz co podlega po zakupie do wymiany w tej jednostce. A także chciałbym spytać o kosztorys oczywiście nie w ASO wymiany rozrządu i paska w dieslu i łańcucha w benzynce. Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.
  2. Cześć wszystkim! Mam w planach zakup używanego passata B8 z roku około 2016 do dyspozycji mam budżet około 70 tys zł, jestem na etapie przeglądania ofert oraz czytania opinii o danych silnikach I skrzyniach, najbardziej interesuje mnie 1.8 tsi 180km bądź 2.0tdi 190 km obie tylko i wyłącznie w dsg, może opiszę jak to u mnie wygląda, średnio codziennie dojeżdżam do pracy i z pracy +/- 20km, natomiast na weekendy potrafię zrobić 300-500, a nawet zdarzało się około 1000 km, więc nie zbyt bardzo boję się o dpf. Bardziej interesuje mnie o trwałość skrzyń w tych modelach, o koło dwumasowe, na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta, dodam może, że poszukuję czegoś do maksymalnie 180tkm w Highline, najbardziej kombi oraz dodatkowe bajery typu AID oraz Alcantara bądź pełna skóra. Po poczytaniu tego forum i opinii nadal nie mogę się zdecydować czy benzynka czy diesel, ogólnie patrząc po ofertach diesle są lepiej doposażone, lecz nie wiem jak to wygląda cenowo w kwestii eksploatacji czy wie ktoś może ile kosztuje wymiana kompletnego rozrządu tu i tu, kompletnego sprzęgła z dwumasą w dieslu? Chciałbym też w miarę trwałą skrzynię biegów, najlepiej najtrwalszą jaką mi polecicie i w jakich modelach jest montowana. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności