Skocz do zawartości

sadamx

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam serdecznie, dołączę się do tematu. U mnie wygląda to tak: Żonie pękł przewód hamulcowy przedni lewy i tak dojechała do domu prawie bez płynu h. Więc postanowiłem zrobić serwis i wymienić przy okazji kilka rzeczy, rozrząd, wszystkie paski, rolki, płyn, olej, wężyki od podciśnień itp.. I wszystko było ok tylko zanim złożyłem do końca postanowiłem sprawdzić czy wszystko działa i tu pojawiła się pierwsza kontrolka od zużytych klocków a są dobre, przewody podłączone całe, więc pożyczyłem vcdsa i zonk nie chce się łączyć. Kolejną rzeczom kutrom zrobiłem to nacisnąłem na przycisk ESP i kontrolka zadziałała i wyłączyłem zapłon. po złożeniu samochodu do końca po odpaleniu zrobiła mi się choinka świeci się : Czujnik klocków , ESP , ABS , Mruga napis STOP + zgnał dźwiękowy + ikonka ręcznego i napis że nie ma płynu hamulcowego a jest ful. Tym razem vcds połączył się i były 2 błędy : 00265 Zawór wyjściowy ABS-Lewy przód (N102) 01044 ten usunąłem zmieniając kod z 0004 na 0006 Co mogę jeszcze sprawdzić, czy tylko wymiana pompy ABS Wszystkie wtyczki które ruszałem sprawdziłem i te od ABS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności