Skocz do zawartości

michalK84

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ADP)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, znalazłem kilka wątków ale większość dotyczy silników diesla. Musze parkowac na prostym lub delikatnie pod górę, nawet na minimalnym przechyle lub przodem z górki auto ma problem z odpaleniem - musze kręcic kilka razy. Z tego co wyczytalem zawór zwrotny paliwa moze byc do wymiany tylko gdzie go znajdę? Chyba ze zacząć od czegoś innego.
  2. Znalazłem foto jak to powinno wyglądać, u mnie ta wtyczka od cewki praktycznie nie istnieje, ktoś zobaczył przerwane przewody i myślał że trzeba je połączyć ? a ja poszedłem jego śladem ? nic dziwnego, że po zmostkowaniu wywalało bezpiecznik... Nie jestem w stanie już tych przewodów z powrotem podlutować. Idzie do mechanika, za cienki jestem żeby samemu dalej z tym się bawić, ale dzięki za chęci a że "kilka" lat już ma to pewnie jeszcze cała sterta pytań się pojawi ? pozdro
  3. Witam, Od wczoraj jestem w posiadaniu czerwonej rakiety z '98 1.6 benzyna ? Kilka usterek udało mi się usunąć o własnych siłach ale zatrzymałem się na klimie , mianowicie: Nie działał nawiew, wymieniłem bezpiecznik 30A i nawiewy zaskoczyły (mowa o wentylatorze) Przy kompresorze zauważyłem odcięty przewód od masy który idzie do wiatraka, końcówki są obrane czyli ktoś już przy nim grzebał, jak go podłącze od razu wywala ten 30A bezpiecznik poz. 25 w skrzynce. Poprzedniemu właścicielowi mechanik powiedział, że ma kompresor do wymiany, chciałbym się upewnić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności