Skocz do zawartości

Spaniel

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.5TSI EVO 150KM
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie o to chodzi aby wiedzieć na pewno, że podwyższone obroty to przyczyna wypalania GPF i żeby poczekać na zakończenie procedury. Z innych powodów to szkoda czasu, pieniędzy i środowiska. Znajduję aplikacje do diagnostyki DPF, ale tam są wymieniane tylko silniki TDI, a dla GPF dla silników benzynowych FSI/TSI nie znajduję. Może jeszcze ich za mało na rynku i za mało problemów z nimi.?
  2. Czy macie jakieś doświadczenia z wypalania sadzy, ale w GPF czyli filtrach montowanych w benzynie 1.5 FSI? Czy podwyższone obroty lub wyższe spalanie chwilowe łatwo zauważyć i co ile km następuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności