Skocz do zawartości

norbii

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O norbii

  • Urodziny 06.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ogrodzieniec

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. witam problem został rozwiązany moze sie przyda to komuś. przyczyną było wyrobienie sie śrub regulacyjnych pompowtrysków. po wymianie na nowe i wyregulowaniu 180 st. samochód pali dobrze pozdrawiam
  2. wracam właśnie od mechanika i nic się nie zmienilo w temacie. Jak jest zimny to pali od razu jak się zagrzeje to próbuje zapalić i odrazu gaśnie. Jak juz zapali to pali normalnie ma moc jeździ normalnie. Ustawienia pompek są zgodnie z ustawieniami opisanymi wyżej, na kompie zero błedów. Czy miał ktos taki przypadek?
  3. no właśnie nie wiem czy mechanik zrobił wszystko co się powinno robić przy wymianie pompek, jezeli wiesz coś więcej to prosze napisz mi ja zapytam jutro mechanika
  4. przepraszam jezeli powielam temat ale mam taki problem mam passata 1,9 tdi 130 KM i ostatnio jadąc zaczął szarpać silnik więc mechanik sprawdził i wyszło ze nie pali 3 cylinder więc wskazał na pompowtryskiwacz, jak wyjmował to jeden sie rozsypał. wyszło ze 2 są uwalone. zdecydowałem kupić 4 szt znalazłem po 500 zł wprawdzie ja miałem symbol AA a kupiłem AG nie wiem czy dobrze zrobiłem ale sprzedawca twierdzi ze nie ma znaczenia ale ok mechanik założył.odebrałem samochód wydawało sie ze wszystko ok ale jadąc od niego na gorącym silniku odpalając bardzo ciężko pali normalnie musze wciskać gaz do dechy i wtedy zapala. nie wem czy cośc trzeba wyregulować czy te pompowtryskiwacze nie są takie jak były AA???? czy ktoś miał taki przypadek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności