Steve1
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
to ile tych czujników jest bo ja mam przy filtrze z przodu koło turbosprężarki i koło łączenia rur plastikowej i gumowej po prawej stronie co idą do EGR więcej nie widziałem
-
Witam mam problem z mocą w moim czołgu i na razie wiem tyle że mam wywalony króciec od pompy vacum (LUK) ale nie o tym, wymieniłem wcześniej czujnik n75(tak myśle) ten przy filtrze powietrza i wydaje mi się że źle go podłączyłem i mam taką prośbe czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć gdzie idą tę wężyki bo możliwe że gdzieś to źle podłączyłem. Patrzyłem na te wszystkie schematy które znalazłem na internetach i każdy mówi praktycznie co innego