Skocz do zawartości

Steve1

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. to ile tych czujników jest bo ja mam przy filtrze z przodu koło turbosprężarki i koło łączenia rur plastikowej i gumowej po prawej stronie co idą do EGR więcej nie widziałem
  2. Witam mam problem z mocą w moim czołgu i na razie wiem tyle że mam wywalony króciec od pompy vacum (LUK) ale nie o tym, wymieniłem wcześniej czujnik n75(tak myśle) ten przy filtrze powietrza i wydaje mi się że źle go podłączyłem i mam taką prośbe czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć gdzie idą tę wężyki bo możliwe że gdzieś to źle podłączyłem. Patrzyłem na te wszystkie schematy które znalazłem na internetach i każdy mówi praktycznie co innego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności