Skocz do zawartości

Marcin75

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Proszę o informację lub poradę. Od 2 miesięcy przy dłuższej jeździe i z większą prędkością a później przy hamowaniu i redukcji biegów, pedał sprzęgła zawiesza się w połowie jego wysokości, muszę go podważać stopą aby wrócił do prawidłowej pozycji, ale nie pomaga ten zabieg ponieważ do połowy pedał jest miękki, dodatkowo silnik traci moc, dzieje się to przy obrotach pow. 2,5tyś. Jest to kłopotliwe i bardzo niebezpieczne np. w sytuacji wyprzedzania gdy trzeba nagle przyspieszyć. Chwilowym lekarstwem jest zatrzymanie się na poboczu wyłączenie silnika i po ok2-3 min ponowne uruchomienie. Taka cała sytuacja powtarza się ciągle, nieraz na odcinku np. 100km trzeba uruchomić ponownie silnik ok 5-6 razy. Jeśli ktoś z Was miał taki przypadek lub ktoś wie jaka może być przyczyna tego stanu proszę o informację oraz jaki może być koszt naprawy. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności