Skocz do zawartości

mardok1980

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i znów czytasz bez zrozumienia i wszystko ci sie myli bo pisałem ze gdzies czytałem ze mozna w ten sposób wyłączyc ale nie pisałem ze tak zrobiłem tylko zadałem pytanie czy mozna w ten sposób ją wyłączyc i tym samym czy jest to bezpieczne?
  2. A czy ja stwarzam jakieś niebezpieczeństwo??? czy poprostu pytam sie czy jest możliwość wyłączenia kontroli trakcji??? Człowieku ty chyba nie wiesz co piszesz no chyba ze wspomniane zagrożenie dla życia wszystkich okolicznych mieszkanców jest dodanie gazu na piaszczystym podłożu.To ty proponowałeś odcinać czujniki ABS-u czemu sie sprzeciwiłem wiec jedynym zagrożeniem są twoje złote rady.Dzieki za pomoc
  3. myslałe a raczej gdzies czytałem ze wystarczy wypiąć jakiś bezpiecznik bo tez niebede niszczyć auta przez odcinanie czujników tym bardziej ze taki mały biały kruczek chyba z niego sie robi bo manual z orginalnym lakierem i bez szpachli,szyby wszystkie tez w oryginale ni i ten napęd. radze najpierw stuknąć sie we własną to moze troche kultury ci wróci bo normalnie zadałem pytanie a nie jestem mechanikiem i znam sie ale na innych rzeczach niż mechanika żeby zdobyć informacjie a tu tylko jakies czepialstwo ,brak kropki,kreski,pierdo.... sie w czoło itd. pisałem ze nie raz lubie sie gdzies uslizgnąc to od razu podpinasz to pod jakies popisy pod remizą a zaden mój sąsiad czy znajomy nigdy niewidział mnie latającego bokiem czy upalającego gume ale ty oczywiście wiesz ze mam tylko popisy w głowie jak dzieciak który ojcu fure zabierze i chce sie pokazac przed kumplami.Żenujący jest twój poziom kultury:(
  4. myslałe a raczej gdzies czytałem ze wystarczy wypiąć jakiś bezpiecznik bo tez niebede niszczyć auta przez odcinanie czujników tym bardziej ze taki mały biały kruczek chyba z niego sie robi bo manual z orginalnym lakierem i bez szpachli,szyby wszystkie tez w oryginale ni i ten napęd
  5. no miałem 4x a6 c5 w tym jeden z tym samym silnikiem i golfa ale kazdy z nich jezdził inaczej od tego paska pozatym nie lubie wspomagaczy typu asr,esp,abs itp. Bez tych systemów uczyłem sie jezdzic i do dzisiaj wole ich niemiec albo przynajmniej mieć możliwość ich wyłączenia i stąd te moje pytanie
  6. ja zastosowałem sie odnośnie pisowni wiec i prosiłbym o odpowiedż na pytanie jak to wyłączyc a nie za pomocą czego mam zarzucić tyłem
  7. Miałem niejedną Bawarke i nie jedną e36 ze szperą popisywałem sie jak miałem 18 lat a teraz mam 39 to nie znaczy ze nie lubie zarzucic sobie bokiem i nie widze w tym nic złego a zapytałem jak wyłączyc kontrole trakcji to czepianie się o ogonki i kropeczki.Dzięki za pomoc
  8. np w błocie bedzie problem bo jak system zapobiega uslizgowi kół to bedzie ciezko wyjechac w A6 c5 miałem wyłaczaną kontrole i było git. Z koleji na luznej nawierzchni bo ostrych winklach lubie sobie depnąc i czuł jak ładnie przód wyciąga tył ,tak samo np na rondzie przy mokrej nawierzchni tez lubie sie pobawic.Rok temu miałem tez golfa for motion i tez fajnie sie nim latało a tu to porazka tymbardziej ze troche tej mocy jest
  9. witajcie podepne sie ja mam b5 2.8 syncro i własnie wnerwia mnie to ze niemoge w pełni skorzystac z tego napedu bo niemoge uslizgnąć kół i wogóle nie zaswieca mi sie esp przy próbie zerwania przyczepnosci i pytanie który to bezpiecznik nalezy wypiąc albo jak to inaczej ogarnąc bo zadnego guzika niema od wyłączania tego esp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności