Skocz do zawartości

tomekpiel20447

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam problem rozwiazany winowacja byl kruciec pompy tandemowej na szczescie sam do tego doszlem Ale dzieki wszystkim za tak liczne porady
  2. Witam posiadam passata 1.9tdi bkc moj problem to późno wstajaca turbina ok 2.5tys obrotow zawor n75 podmieniony nadal to samo wezyki wymienione wszystkie na silikonowe jak robilem bs 11 sztanga ladnie pracuje bez zaciecia auto trybu awaryjnego nie łapie Prosze o analize log http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Qz46y.html
  3. kupuj Boscha poprawiony kruciec podcisnienia lukas lubi dobrze nie dolegac do głowicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności