Skocz do zawartości

Boolchan

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 016 K Component: R4 2,0L EDC G000SG 5996 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00111 1 Błąd Zapis.: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Readiness: N/A Mój problem polega na tym, że przy mocniejszym przyciśnięciu i wkręceniu na obroty przechodzi w tryb awaryjny (miga lampa świec żarowych). Przy wykonywaniu logów dynamicznych działo się to około przy 3500-3700. Logi na rozgrzanym silniku tylko światła włączone trzeci bieg od 1500 do około 3500-3700 dopóki komputer nie odciął. Czytałem parę innych tematów z podobnymi objawami z których wywnioskowałem że problem prawdopodobnie będzie z turbiną(?). Załączam logi i proszę o ich analizę. Dynamiczne: 1. http://vaglogi.pl/log-001_004_008_V6N1K.html (na tym przez przypadek zapisalem dwa pod jedna nazwa, pierwszy jest nie właściwy drugi znajduje się poniżej) 2. http://vaglogi.pl/log-010_011_003_3Jkj0.html Statyczne: 1. http://vaglogi.pl/log-001_004_007_k6h5eMq.html 2. http://vaglogi.pl/log-003_010_011_S0xRH73.html 3. http://vaglogi.pl/log-008_010_011_LilUv6d.html 4. http://vaglogi.pl/log-013_018_023_o8A10.html Takie grupy odpatrzyłem z innych tematów, jeśli do diagnozy potrzebne są jeszcze inne grupy to dajcie znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności