Skocz do zawartości

Wilfred

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam raz jeszcze, Sprzęgło zaczęło u mnie niedomagać. Wysprzęglik jest okej, więc dwóch mechaników powiedziało, że trzeba skrzynie zdjąć i zajrzeć do sprzęgła. Nie wiadomo jeszcze co się zepsuło, ale myślę od razu czy by nie przerzucić całego sprzęgła z jednomasą z 1Z i tutaj pytanie czy na 1000% jest P&P do AFN ? Oba są hydrauliczne. Czy skrzynie będę musiał zmieniać czy nie ? Jeżeli tak to otwory na pewno pasują do siebie ? Nie chciałbym oddać jednomasy do regeneracji (tarcza i docisk) jak się okazę później, że do skrzyni z dwumasą nie będzie pasować a skrzynia z jednomasą nie podejdzie na otwory w AFN. Chciałbym się na 1000% upewnić czy wszystko będzie pasować.
  2. Rozumiem. Dziękuje bardzo za pomoc. Jak coś mi się przypomni to będę pisać.
  3. Dziękuje za odpowiedź. Pasek już zamontowany (udało mi się dostać jego oznaczenia 2h przed Twoim postem). Czyli jak skrzyni i sprzęgło się różni, ale blok jako-tako jest taki sam to przy następnej wymianie sprzęgła mogę wrzucić do AFN całą skrzynie wraz z jednomasą z 1z ? Czy otwory w dzwonie nie będą pasować pod otwory w bloku 1z ?
  4. Witam, To mój pierwszy post na forum, także chciałem się przywitać. ? Przed napisaniem nowego tematu pogrzebałem w wujku Google, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje zapytanie, dlatego pozwoliłem sobie założyć nowy temat. Jeżeli temat się powielił to usunę go. Jestem Poloneziarzem a nie VAGowiczem, dlatego proszę o wyrozumiałość i ew. łopatologiczne wytłumaczenie (niektóre Wasze skróty myślowe mogą mi nic nie mówić, tak jak niektórym Wam nasze, Polonezowskie. ?). Do meritum. Kupiłem do firmy budowlanej B4 Variant AFN (spokojnie, mimo ciężkiej pracy regularnie dbam o niego, także z zewnątrz ani wewnątrz nie wygląda jak typowy samochód budowlańca. ?), mam też na placu B4 Variant, ale 1z. Moje pytanie brzmi: jakie części są kompatybilne z 1z do AFN ? Chciałbym przed wywózką do huty 1z (zgnity) powybierać części, które mogą się przydać i być w zapasie do AFN. Podobno pompa z 1z pasuje do AFN, tylko jest słabsza (generuje podobno do 145-150km), czy to prawda, że pasuje P&P i seryjny AFN pojedzie na niej ? Turbo podobno nie pasuje a jak z samym słupkiem z 1z, po uzbrojeniu w osprzęt z AFN będzie to samo ? Mam jeszcze parę pytań, ale nie wiem czy to odpowiedni dział na nie (najwyżej usunę i zadam we właściwym miejscu; nie chce 10 wątków tworzyć). -dużo jest roboty aby szyberdach przerzucić ? -dużo jest roboty aby elektryczną regulacje reflektorów przerzucić (obok podświetlenia licznika mam jeszcze drugie pokrętło, domyślam się, że to właśnie od regulacji świateł przednich) ? -AFN jest troszkę przymulony (chodzi jak 1z a może nawet ciut słabiej). Czy to może być przepływomierz, czy szukać gdzie indziej przyczyny ? -jakie są wymiary paska wentylatora chłodnicy (mam klimatyzację i mam dodatkowy wiatrak na chłodnicy) ? To chyba tyle pytań na chwilę obecną. Z góry dzięki. ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności