Skocz do zawartości

raju87

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Jak w temacie - znajomy ma problem z Passatem B5 FL - załączam logi dynamiczne grupy 003 i 011. Na osi poziomej obroty silnika. Jak widać na logu grupy 011, turbo załącza się zbyt późno. Log grupy 003 zupełnie odstaje od wartości zadanej (BTW, ustawionej nietypowo na 850 mg/str). Dodatkowo w sterowniku silnika zapisuje się błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podejrzewam, że jest on bezpośrednio powiązany z odchyleniami charakterystyk dynamicznych. Pojawia się też kontrolka check engine, auto prawdopodobnie wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny. Proszę o analizę danych i sugestię w którym kierunku szukać rozwiązania. Nieszczelny dolot? Zapchany katalizator? Coś innego? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności