Skocz do zawartości

passat130avf

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Z rana tylko minimalny dymek i potem spokój czy wolne czy wysokie obroty nic.
  2. Witam Problem jest następujący, w moim AVF 130KM robi się duże ciśnienie w układzie chłodzenia, czemu duże -problem zaczął się jakiś czas temu od komunikatu "brak płynu chłodniczego" , płynu rzeczywiście było mało, zauważyłem że wyrzuca go ze zbiornika, węże twarde, porównałem z Audi B6 też AVF i takie twarde aż nie są, podobnie w VW LT. Zamieniłem korek właśnie od LT (numer korka taki sam), problem nie ustąpił, robiłem wczoraj test uszczelki 40 min na rozgrzanym silniku płyn do sprawdzenia się nie przebarwił (kolega w Volvo ma uszczelkę uszkodzoną i płyn się przebarwił także stwierdzam że płyn jest wiarygodny), moje pytanie brzmi czy są jakieś miejsca w układzie chłodzenia w tych silnikach które mogą się zatkać, węże załamać lub stać się inne niepożądane rzeczy, na co zwrócić uwagę. Z góry dziękuje za informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności