Skocz do zawartości

Jelly

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Domyślam się, że belki od vw to też thule. U mnie też jest guma na całej szynie. U Ciebie ciszej wynika z tego, że montujesz do relingów a ja mam sedana i montuje do rantu dachu - to są inne stopy i z tego co tu czytam one głównie szumią. Btw.160km/h z boxem, odważnie
  2. Jesli chodzi o trzymanie sie drogi to roznic miedzy mondeo a passatem nie dostrzegam. Mam natomiast wrazenie, ze w passacie znacznie bardziej szum wiatru slychac przy predkosciach autostradowych - w mondeo bylo ciszej. Mondeo wydawalo sie tez jakies bardziej miekkie na dziurach. Na zakretach jednak mniej kładzie się passat. Pod wzgledem materialow i jakosci wykonczenia passat prezentuje wyzszy poziom. System multimedialny w vw lepszy. Bagaznik w vw sedanie wiekszy niz mondeo hatchback - realnie więcej rzeczy do niego wchodzi. Niestety dużych rzeczy w sedanie nie przewieziemy ze wzgledu na wąski otwór bagażowy. Reasumujac, dla mnie wygrywa passat
  3. I co lepsze ? Mondeo czy passat ?
  4. W odniesieniu do jakiego samochodu porównujesz komfort ? Czym jeździłeś, że po wejściu do passata stwierdziłeś, że jest słabo ?
  5. Piotrb8fl - jechałeś z tymi rowerami autostradą ? Jakie prędkości ? Ja jechałem z maksymalną dozwoloną 130km/h i szum jest znaczny i to na pewno od rowerów, same stopy aż tak nie szumią. U mnie wrażenie szumu jak podczas lotu samolotem. O ile wzrosło spalanie ?
  6. Belki na dachu vs hak z platformą: +zestaw belek z bagażnikami na 4 rowery to koszt około 3.5k (najdroższy zestaw thule) -zestaw hak + platforma to koszt około 8k (hak w salonie 4k+ platforma thule 4k) +po sprzedazy samochodu belki z bagaznikami sprzedaje za ok. 2k. Finalnie transport rowerow kosztowal mnie 3.5k - 2k = 1.5k -po sprzedazy samochodu sprzedaje platforme za ok 3k. Finalnie transport rowerow kosztowal mnie 8k - 3k = 5k Reasumując zestaw na hak jest drozszy od zestawu na dach o ok. 3.5k jednak komfort transportu na haku jest znacznie wyższy. Teraz nalezy sobie samodzielnie odpowiedziec na pytanie ile dla nas wart jest ten komfort ? Ja wykorzystując zestaw max 2xRok w podróżach krajowych zdecydowalem się na dach. Dodatkowym argumentem za zestawem na dach był fakt, że po dojechaniu na miejsce docelowe i rozłodawaniu rowerów nie muszę dbać o przechowywanie platformy. Tak wyglądał proces decyzyjny u mnie, może ktoś skorzysta z tych przemyśleń
  7. Patrzysz pewnie na temperature wody, ja zanim zaczne wchodzić na obroty czekam aż rozgrzeje się olej a to trwa znacznie dłużej
  8. Sądzę, że gdyby wykonać pomiary to 1.8tsi miałoby jednak lepsze zarówno przyspieszenie jak i czasy wyprzedzania. Mnie jednak interesowały subiektywne odczucia, które z tego co napisałeś są podobne. Myśle, że to podobieństwo wynika właśnie z głośności tzn.warkot disla sugeruje dobre przyspieszenie, które nie miałoby jednak odzwierciedlenia w rzeczywistych pomiarach.
  9. A jakie masz odczucia dotyczące dynamiki 1.8tsi wzgledem TDI ? Jaką moc miałeś w TDI ?
  10. Na wyżej opisany zestaw udało mi się naprzemiennie (jeden przodem kolejny tyłem itd.) zainstalować 4 bagażniki rowerowe Thule ProRide 598 (inaczej nie wejdą). Naprzemiennie wchodzą na styk. Do tego zamocowałem 2 rowery dziecięce i 2 dla dorosłych. Jadąc około 130km/h szum jest dość znaczny ale znośny (jak podczas lotu samolotem). Spalanie wzrosło o około 30%
  11. Passat Sedan B8. Może komuś się przyda wiec pokazuje Stopy 7205 Thule Edge Clamp Belki Thule WingBar Edge 104 Kity Thule 5017 SKU 145017 Słychać je już od 80km/h - jest to szum, nie gwizd. 4 bagażniki rowerowe wchdzą na styk na przemian przód-tył (thule proride 598)
  12. Ponieważ to wątek o wrażeniach z jazdy 1.8tsi to niesposób pominąć faktu, że każde mocniejsze wciśnięcie gazu na pierwszym i drugim biegu powoduje uruchomienie systemów zapobiegających poślizgowi kół (na mokrym również na trzecim). Skutecznie utrudnia to energiczne ruszanie lub przyspieszanie z niskich prędkości. Silnik jest na tyle mocny, że napęd na jedną oś staje się już nieco problematyczny. Reasumując, fajny mocny silnik ale do pełnego wykorzystania potencjału przydałby się napęd na wszystkie koła.
  13. Dziekuje za pomoc, o to chodzilo. Biorac pod uwage jakosc zamkow przemysle jeszcze temat wlaczenia tej opcji Serdecznie Was pozdrawiam
  14. Nie da się tego bez dodatkowych zabawek skonfigurować ? Naprawde trzeba to kodować ? Ps. Borus84 dziękuje za chęć pomocy
  15. Cześć, Ktoś wie jak / gdzie skonfigurować zamki drzwi aby automatycznie się zamykały kiedy samochód ruszy ? Z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności