Skocz do zawartości

wit007

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wit007

  • Urodziny 22 Października

Informacje osobiste

  • Imię
    Witold
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki. Doczytałem, że z kablem powinienem dostać właśnie 19.6, ale dziwnym trafem nie było jej na płycie. Ściągam i mam nadzieję że będzie działać
  2. Kiedyś zgłębiałem temat w A4 B8 i tam trzeba było zmieniać klamki i ogólnie było sporo roboty. W Passacie odpada przynajmniej przycisk do uruchamiania silnika, ale boję się, że niewarta skórka wyprawki.
  3. Jaka wersja VCDS jest wymagana do MY2019 (produkcja 10 2018)? Bo właśnie zainstalowałem 18.9.0 i krzyczy, że auto nieobsługiwane.
  4. Hm, czyżby ceny tak poszły w górę? Mój CL 2.0 TDI Variant DSG z paroma dodatkami wychodził cennikowo ponad 160k. A daleko jest mu do full wypasu, bez większego trudu dałoby się zrobić z tego 180k i więcej. A ja mam 150 KM, więc 190 i 240 są jeszcze duuużo droższe.
  5. To lipa, czyli muszę zostać przy VCDS W sensie kupić nowszą wersję niż mam
  6. Jeszcze co do OBD Eleven - to działa tylko z Androidem?
  7. Kiedyś szukałem rozwiązania tego problemu w A4 B8. I jedynym wyjściem było odcięcie dopływu prądu do głośniczka w zegarach. Ale może w Passacie jest inaczej
  8. Może i tak, ale grzebałem VCDS w Audi i się przyzwyczaiłem
  9. Jaka wersja VCDS jest wymagana do B8 MY 2019? Bo mam jakąś starą (bodaj 12-12) i jest oczywiście za stara
  10. Ten wzmak jest malutki, ma wymiary 44 x 185 x 139 mm. Sam się przymierzam do modów audio, ale... jeszcze nie odebrałem auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności