Skocz do zawartości

Drako1

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Drako1

  • Urodziny 10.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (RA)
  • Rok produkcji
    1994
  1. i jeszcze jedno pytanie czy skrzynia z silnika 1.6td bedzie pasowac do silnika 1.9td???
  2. witam jak juz wczesniej pisalem moja b3 odmawiala posuszenstwa i tu pytanie znalazlem silnik u mnie w miescie od golfa 1.6D czy jak w passacie miałem TD to czy przy przekladce napotkam jakies problemy??
  3. witajcie ponowinie a co myslicie o ceramizerach kumpel to wlał do siebie do auta i o dziwo problem tak jak by sam sie naprawił
  4. mam zamiar remontowac paska tak zeby posmigac przez około rok nim potem sprzedac passek nie bedzie piłowany ani jezdził w dalekie trasy wiec mysle ze tak jak wyzej napisaliscie pierscienie io uszczelniacze i kompresja wróci tylko najbardziej sie boje jednego wszędzie pisza ze po wymianie pierscieni co w zupełnosci dam sobie rade trzeba planowac głowice... i tu problem bo nawet nie wiem co to jest te planowanie głowicy
  5. przy silnikac to tyle robiłem ze rozłozyłem na czesci to co kumpel kazał potem on to obejzał kazał mi to i to wymienic i jak dotad działało lecz teraz jak na tego passka sie władowałem a niechciał bym go zmieniac to chciałbym go wyremontowac tylko czy koszt silnika nie bedzie wiekrzy od remontu?? bo jak kupie drugi silnik ktory tak mi sie posypie to bedzie lipa apropo silnika czy jak bym chciał wstawic 1.9tdi to czy duzo bym musiał zmieniac?? czy skrzynia i osprzet by pasował?? jak z mocowaniem silnika bo 1.9 łatwiej znalesc niz stare 1,6
  6. no tylko tu jest problem jakie pierscienie mam kupic bo z tego co wiec sa roznych rozmiarow jezeli zrobie zdjecie tabliczki z silnika powiecie mi co to za silnik bo przy wymianie paskow mialem lekkie problemy poniewaz według katalogu nic nie poasowalo i pierw sciagnelem stare zeby miec na wzor
  7. cisnienie było mierzone na pierwszym ponad 30 a na pozostałych nawet 20 nie było czy po wymianie uszczelki moze sie to wyrownac
  8. witam mam taki problem ze kupiłem niedawno paska b3 1.6TD i leje sie z niego olej kopci na czarno a ostatnio nawet jest problem z odpalaniem niekeidy wcale nie chce odpalic czy moze byc to wina uszczelki pod głowica ?? ma to jakis zwiazek ze spadkiem kompresji ??
  9. własnei tych przeróbek sie boje moze lepiej poszukac cos innego bo troche roboty by było w moim passku silnik jest ułozony równolegle z linia szyby a w tej audi przekrecony o 90"
  10. witam moim pierwsze pytaniem do was bedzie czy silnik od starej audi 80 1,6Dizel da sie wstawic do passata B3 interesuje mnie bo silnik w moim passku siadł brak kopresji a na stanie mam audi po dzwonie z dobrym silnikiem czy moze lepiej remontowac stary silnik passata posiadam od niedawna ma chyba uszkodzona uszczelke pod głowica bo okropnie leje sie olej z niego kompresja na 1 gaze ponad 30 2 nie miezony a na pozostalych niema nawet 20 czy wymiana uszczelki by to zalatwila czy trzeba zmieniac pierscienie itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności