Skocz do zawartości

lindinho

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TSI 210KM DSG
  • Rok produkcji
    2012
  1. lindinho

    Akumulator w B6

    Dzięki. Po podładowaniu na razie odpala, nawet się nauczyłem chwilę dłużej przytrzymać guzik. Więc temat chwilowo wstrzymany. A na przyszłość wybrałem model aku-polski Jenox Gold 63/600 w długości 242 mm. PS.z tą rekuperacją to mnie zabiłeś, muszę się na cito dokształcić.
  2. lindinho

    Akumulator w B6

    Hmmm, nie gaśnie na światłach, nigdzie nie widzę też wyłącznika tego systemu. Gdzie można znaleźć np.po Vinie szczegóły mego auta? A oryginalny akumulator w załączeniu na zdjęciu, żaden tam AGM heh.
  3. lindinho

    Akumulator w B6

    Jestem świeżym nabywcą, wcześniej nie miałem auta z guzikiem start-stop. Sytuacja u mnie taka, że krótko przyciskam guzik, silnik nie odpala, tylko przez chwilę migają kontrolki. Chwilę czekam i znowu szybko wciskam, wtedy najczęściej ciężko odpala. Po odpaleniu brak kontrolki złego ładowania. Czy dłuższe przytrzymanie guzika cokolwiek zmienia?
  4. lindinho

    Akumulator w B6

    Witam. Pytanie: CC DSG 2012 2.0 TSI 211 KM, bez start/stop. Akumulator od nowości Varta 60Ah/480A. Auto teraz pod chmurką. Odpalanie z guzika za trzecim razem, dwa pierwsze tylko kontrolki. Podładowalem, ale liczę się z wymianą. I teraz: wszyscy producenci zalecają coś mocniejszego, typu 70/760, najlepiej AGM i dłuższego, tj.278 mm. Pytanie, jaki akumulator zalecacie, czy poradzi sobie np.63Ah/610A czy na siłę kupować z AGM? I czy ten dłuższy 278 na pewno się zmiesci-moze ktoś ma zamontowany w tym modelu? Jeśli brać krótszy, tj.242 mm, to który, bo już mnie głowa rozbolała... Ps.jezdzę na krótkich dystansach, po mieście, w korkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności