Skocz do zawartości

BiTDI

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, powyżej w wątku pojawiał się temat dwumasy. Czy jest przewidziana przez producenta żywotność tej części po przejechaniu której powinna zostać wymieniona (coś takiego jak ma miejsce w przypadku chociażby rozrządu), czy jest to indywidualna kwestia i może przeciąć 100 tyś, albo i 200 tyś.?
  2. u mnie w trybie sportowym też DSG nie wrzuca 6 i 7 po mieście, więc jaka będzie różnica w praktyce poza tym?
  3. U mnie był na 120km wymieniany olej w DSG, olej w haldex'ie i płyn hamulcowy.
  4. Witam, ja miałem wymieniany rozrząd w ASO przy 120tkm, przy 210tkm to wypadana następny Ktoś kto powiedział że przy 210tkm może i miał rację ale na pewno nie w temacie naszego silnika. Jak zrobisz wymianę daj znać ile kosztowało, a ja sięgnę do swoich dokumentów i przy okazji porównamy ile zmieniła się cena usługi.
  5. Przy jakim przebiegu padła Ci ta świeca? Jakie miałeś objawy, czy powiedzieli Ci na serwisie że jest do wymiany?
  6. Witam, ja przy tym przebiegu przede wszystkim miałem wymieniany rozrząd (pasek zębaty plus rolka napinająca) i do tego wymiana płynu hamulcowego oraz wymiana oleju w sprzęgle układu napędowego na cztery koła. Do tego standardowa eksploatacja ... nie pamiętam już szczegółów, musiałbym poszukać zlecenia. Ale na pewno auto z tym silnikiem i przebiegiem kwalifikuje się do wymiany rozrządu. Pozdrawiam, M.
  7. Witam, ponieważ od około miesiące jestem właścicielem VW Passat 2.0 BiTDI 4MOTION 7DSG kombi, przebieg samochodu około 118 tkm, pierwsza rejestracja 05.2015 rok postanowiłem ożywić trochę ten wątek. Co prawda na dzień dzisiejszy - po przeglądzie w ASO - nie stwierdzono żadnych usterek/wad jednak chciałbym - i mam nadzieję, że przy pomocy innych użytkowników 2.0BiTDI - stworzyć serwisową mapę drogową dla 2.0BiTDI. Chodzi mi o podzielenie się przez innych użytkowników tego forum informacjami przy jakim przebiegu (i) jaką wymianę eksploatacyjną przeprowadzali oraz (ii) jakie usterki się pojawiły. W szczególności co ile wymiana oleju w: (i) silniku, (ii) DSG, (iii) haldex oraz takie rzadsze (ale mogące być najbardziej kosztowne) np. rozrząd, dwumas oraz jeżeli komuś przychodzą inne, prośba o napisanie - jakie. Oczywiście podanie kosztu takiej wymiany/naprawy będzie dodatkowo mile widziany. Mam nadzieję, że moja inicjatywa spotka się z waszą aprobatą i dzięki temu - w usystematyzowany sposób - każdy z nas będzie miał z tego wymierną korzyść. Pzdr - BiTDI P.S. jestem nowy na forum więc przede wszystkich chciałbym wszystkich powitać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności