Skocz do zawartości

coolva

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Decyzja zatem jest taka że będzie diesel ale chyba jednak Skoda Superb L&K 2.0 TDI 190km 4x4 liftback z kilkoma dodatkami z uwagi na ostateczną cenę ok 157 tyś.(24 tyś rabatu). Pozdrawiam.
  2. Witam. Nie wiem jak było w poprzednich latach ale w chwili obecnej na placach u dilerów stoi cale mnóstwo B8 2.0 tdi w obu odmianach (150 I 190 km) z dużymi przecenami. W tym lub nadchodzącym roku zamierzam kupić Passata 2.0 tsi (220 lub 190 bo nie wiadomo jak to będzie z mocą ostatecznie). Takich egzemplarzy próżno jednak szukać gotowych A ceny gdybym mial brać z katalogu są delikatnie mówiąc "odjechane"; zmuszony bylbym wiec czekac rok na kolejne przeceny. Mógłbym kupić gotowy TDI juz teraz ale ze wsząd słychać że "diesel to tylko na trasy". Moje użytkowanie wygląda tak że do pracy jeżdżę ok 2 x 12 km dziennie (mieszkam "pod miastem") plus kręcenie się po mieście na zakupy, odbieranie dzieci z przedszkola, szkoly itp. Poza tym weekendowe wyjazdy ok 50km i wakacje na południu Europy. Auto na bank nie spędzi u mnie więcej niż 100 tyś km bo leasing planuje na Max 4 lata A następnie zmiana auta. Spalanie paliwa nie ma dla mnie znaczenia. Myślicie, że moje rozumowanie ma sens? Czy mogę liczyć na bezproblemowe użytkowanie 2.0 tdi do przebiegu ok 80 tyś przy schemacie jazdy jaki podałem powyżej? Pytanie umieszczam w tym miejscu bo dział "kupujemy B8" chyba jeszcze nie powstał. Pozdrawiam i dziękuję za porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności