Skocz do zawartości

gregerege

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gregerege

  • Urodziny 08.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pszczyna

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 16V 130KM (ALTU)
  • Rok produkcji
    2002
  1. dziękuje wszystkim za pomoc problem został rozwiązany, a mianowicie woda była podłączona do złego węża.
  2. Instalacje zamontowana mam od 3 tygodni, tak naprawdę to mój gazownik nie potrafi dać sobie z tym rady. Poziom płynu mam na min. (niebieski, podobno powinien być G12 różowy )Węże które idą do reduktora są gorące, reduktor zamontowany jest poniżej zbiornika wyrównawczego. Najczęściej autem szarpie jak jest na rozgrzaniu, po przejechaniu 8 km problem ustaje, lecz pojawia się gdy np. jadę ze stałą prędkością np. 140 km wtedy od czasu do czasu szarpnie (stanąłem na poboczu, a reduktor z wtryskiwaczami jest zimny) oczywiście na postoju po chwili robi się wszystko gorące. Jeden mechanik powiedział mi ze układ powinien się sam odpowietrzyć…. Aha miałem robiony rozrząd i oczywiście pompa wody jest nowa
  3. - STAG 4 - VALTEC R3 - SKORPION S - Mrożenie reduktora (szarpanie samochodem) PASSAT B5 FL 2.0 5V 2002 r. Witam, mam problem z instalacją, a mianowicie przy jeździe stałej np. 120 km/h zaczyna mrozić reduktor i wtryskiwacze, co w konsekwencji powoduje szarpanie, natomiast podczas jazdy po mieście wszystko wydaje się być w porządku. Problem ten pojawia się tylko i wyłącznie podczas jazdy na gazie. Sprawdzony został już termostat, uszczelka pod zaworami - jest ok, wymieniony został reduktor, cewki zapłonowe i świece. Rozwiązanie problemu poprzez zmianę podłączenia wody nie przyniosło efektów. Co może być tego przyczyną???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności