![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
jacorregis
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jacorregis
- Urodziny 16.09.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kobiernice
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
jacorregis obserwuje zawartość → Regulacja pompowtryskiwaczy w 1.9 TDI AJM ???????, TDI - zwiększone spalanie, mułowaty, Spoty lubuskie i oraz 1 inny
-
Dzięki GURAL, czyli jest tak jak podejrzewałem. Więc skoro mogę dostać ten z D o 50zł taniej niż tego z K to po co przepłacać ale to by znaczyło że część 10 lat leżała w magazynach :dupablada
-
Kolego J@ceg nie do końca się z tym zgadzam gdyż część o tym nr 058145856D, która aktualnie jest u mnie w samochodzie jest ukształtowana tak, aby pasowała do miejsca, w którym się znajduje. Czy możesz coś więcej powiedzieć o tych literkach na końcu? Czy oznaczają one rodzaj silnika, do jakiego pasują? Moja teoria jest taka, że ta część z końcówką D była produkowana wcześniej natomiast obecnie produkuje się te z końcówką K.
-
Witam. Odświeżę nieco temat. Mam problem z numerem części zaznaczonej na schemacie. Pękł skubany, ETKA podaje nr 058145856K po wymontowaniu sczytałem z niego numer 058145856D. W sklepie są dostępne oba tyle tylko że ten z końcówką D za 137zł a ten z K za 190zł. Moje pytanie brzmi: jak to jest z tymi literkami i który wybrać :help Dzięki za pomoc.
-
W ten weekend ja również sie dołączę.
-
Witam wszystkich :bry od roku mam paska od niedawna jestem w zielonej więc chyba już pora pokazać się wśród ludzi. Z miłą chęcią dołączę do następnego spotu zwłaszcza iż mam sporo pytań w związku z drobnymi problemami z moim pasacikiem