Skocz do zawartości

Kristekk

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Ostatnio po robieniu logów wpadłem na genialny pomysł, by pogrzebać w kodowaniu (ostatnio były same sukcesy z BMW). Niestety od tego czasu przestał mi działać zamek od klapy bagażnika (Variant). Myślałem, że to zamek, bo wcześniej potrafił się "zaciąć" i WD-40 mu pomagało. Niestety. Zamek wymieniony na nowy zamiennik (stary przy rozbieraniu pękł), mikrostyk działa. Opcje moim zdaniem są dwie: - albo przewód od zasilania zamka jest pęknięty (masa ok) - moje "kodowanie" coś pochrzaniło. Przy próbie reanimacji VCDSem pojawiły się dodatkowe objawy: - przycisk lewej przedniej szyby otwiera prawą i odwrotnie - przycisk jednej tylnej nie robi nic, drugi otwiera obie tylne szyby (nie pamiętam, który) - po otwarciu tylnych drzwi obrysówki w drzwiach (te czerwono białe) migają. - tylne drzwi pokazują się na ekranie odwrotnie, niż są w rzeczywistości otwarte. Wracając jeszcze do zamka, to w blokach pomiarowych 004 mam Rear Lid Lock Unit (f256) Pre-latch - ZABEZPIECZONY. W moim mniemaniu, to tak jakby klapa była zaryglowana jak centralnym zamkiem i dlatego komputer nie wysyła sygnału do jego otwarcia. Przycisk otwierania drzwi i bagażnika zarówno w pilocie, jak i na drzwiach nie rozwiązuje sytuacji... Pomocy, bo to strasznie upierdliwe, a wózek się słabo wkłada przez tylną kanapę...
  2. Udało się rozwiązać problem? Zmagam się z podobnym...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności