jmz11
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2017
-
Różnica jest kolosalna. Co, dla mnie okazało się ciekawe, spalanie. Przy agresywniejszej jeździe widzę, że jest mniejsze. Aczkolwiek i tak przy moich kręceniach wokół Wawy i czasem trasa, średnie miałem na poziomie 5,8l. To teraz widzę, że trasę do pracy około 30 km bez problemu schodzę do około 4,5l. Do tej pory około 5,5l. Skrzynia, dla mnie niestety manual, jak go kupowałem to założenie było najtańsze 2.0 TDI. Golfy i Octavie wychodziły drożej. Sprzęgło i DPF na pewno będę mógł się pod tematem wypowiedzieć za 4 lata, bo jeśli się nie rozbije albo mi go nie ukradną, nie będę go sprzedawał.
-
proszę bardzo. co sądzicie? muszę pomyśleć o nowych kołach, bo mam biedaedycion. 16 cali na balonie 60. Jakiś zestaw polecicie?
-
niestety mam mam tylko wydruk po modyfikachu
-
5 pełnych baków ropy - 1500
-
To wrzuć później zdjęcie z pomiarów to porównamy, ja robiłem w UNITRONIC WARSZAWA
-
jmz11 obserwuje zawartość → chip tuning 2.0 TDI 150KM
-
No to zrobiłem wczoraj i uśmiech nie schodzi mi z twarzy:) Przebieg 28 000 Dodam auto manual, w serii wyszło 163KM i 366NM