Skocz do zawartości

krystianos89

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mechanik uszczelnil mi wtryskiwacze, tak jak mowiliscie i przez ok 2 tygodnie byl spokoj. dzisiaj rano wsiadam i odpalam auto i znowu to samo- niebieski dym z rury (zauwazylem w lusterku). zle uszczelnil, ze sie znowu rozszczelnilo, czy pompowtrysk uszkodzony? powiedzial mi, ze mam pompowtryski siemensa, ktorych sie nie regeneruje
  2. no dobra, a gdzie jest ten filtr? trzeba cos odkrecacv zeby sie do niego dostac czy zobacze to z zewnatrz?
  3. U mnie też telepie przez kilka sekund a później spokój (miałem 60-tke i nie miałem w niej takiego problemu ;p). Rano czy kręcę dłużej? nie zauważyłem, ale nie ma problemu z odpaleniem. Chociaż jest ciepło także nie ma jak sprawdzić... Zrobiłeś uszczelnienie pompowtrysków i problem ustał?
  4. spod jakiej pokrywy on leci dokladnie? nie bardzo znam konstrukcje tego silnika. do tej pory mialem zawsze benzynke
  5. czyli wychodzi na to, ze uszczelniacze wtryskow (kopci napewno tylko przy odpalaniu. pozniej jest super jak nowka). a skad w takim razie nierowna praca przez kilka sekund po odpaleniu? wlasnie wtedy jak leci dym. dym przestaje leciec i silnik zaczyna rowno pracowac. mozliwe ze to wina spalania oleju wlasnie? jakie znaczenie ma kolor filtra paliwa?
  6. fabrycznie mial DPFa i chyba ma caly czas bo wchodzilem pod niego i pucha nie wydaje sie byc pusta. gdyby to DPF, to caly czas by tak dymil, a pozniej dawal by na czarno. tu po odpaleniu kilka sekund niebieski dym a poznije juz czysciutko. mozna gazowac i nic. dlaczego swiece zarowe? jesli cos byloby niedopalone to znowu czarny dym takze nie swiece zarowe... jaki jest koszt remontu usczelniaczy albo gniazd wtryskow? oplaca sie robic czy sprzedawac?
  7. Czesc Mam pytanie odnosnie passata 2.0 TDI 140KM 2005 r Niedawno kupilem i ogolnie samochod jest spoko, ale po dluzszym postoju (jak odpalam z nocy) po odpaleniu silnik przez chwile nierowno pracuje a z rury wydechowej idzie niebieski dym. po chwili dymu juz nie ma i jest OK. Jak odpalam pozniej cieply silnik to nic sie nie dzieje. Jak zimny- znowu niebieski dym. Bylem na analizatorze spalin, ale robili mi to na cieplym- wynik 0,45 na chyba 1,5 dopuszczalne. powiedzieli ze spaliny super. oprocz niebieskiego dymu po odpaleniu moge gazowac jak chce- samochod nie kopci nigdy na czarno itp Co moze byc nie tak? Wideo w zalaczniku i tu jakby cos bylo nie tak: https://www56.zippyshare.com/v/xGjgpKJO/file.html M0190019.MP4 M0190019.MP4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności