Skocz do zawartości

Torettoo

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. wydaje mi się że przepływka jest ok odpinałem ją i w sumie szarpie bez wiekszych zmian odpinałem też sonde i powiedzialbym ze było jeszcze gorzej ma ktoś pomysł w czym tkwi problem ??
  2. mam interfejs autocoma więc mogę ogarnąć parametry przepływki dodam jeszcze ze i na gazie i benzynie jest ten sam problem
  3. Witam wszystkich pacjent to passat b5 1.8T AEB z 1998r problem jak w temacie czyli szarpie podczas przyspieszania głównie do 3 tyś obrotów czasami jest spokój i jedzie w miare a czasem szarpie tak że mam go ochote do rowu odstawić błędy które się pojawiają to 561 czyli wartość adaptacji regulcaji mieszanki górny dodatkowy próg przystosowania przekroczony STAŁY 544 czyli turbodoładowanie poza zakresem brak objawu nieciągły co do turbiny to musiałem wymienić rozrząd i zaobserwowałem że dźwignia gruszki nie chciała za bardzo współpracować a turbina była robiona 2.5 roku temu skończyło się na wymianie kolektora turbiny regulacji i wszystko jest z nią ok zlokalizowałem też uwalony przewód odmy wszystko wyciągnąłem wyczyściłem co trzeba to wymieniłem i jest ok wymieniony przy okazji komplet rozrządu i łańcuch i pasek dodam że przed wymianą tego o czym pisze też szarpało. Jeszcze wcześniej zlokalizowałem padnięty zawór DV jeszcze wcześniej poprzedni właściciel podmieniał cewki i było bez zmian zawór n75 miał ostatnio zerwane przewody po podłączeniu błąd komputera zniknął ale problem nadal nie natomiast sprawdzałem i się włącza przewody podciśnieniowy wyglądają ok jeden niepewny do zaworu Dv wymieniłem zastanawia mnie czy przyczyną może być sonda lambda bo patrząc w parametry daje mi do myślenia na biegu jałowym regulacja w zakresie procentowym często rośnie do 25% i w momencie gwałtownego zbicia do 0% silnik spada z obrotów (na biegu jałowym)natomiast dziś szarpie jak opętany ale sonda pracuje w różnych zakresach jeśli jakiś wpływ ma katalizator to jest on pusty obroty czasami są w miare równe a czasami szaleją na jałowym biegu. Moduł zapłonu był już podmieniany i nadal bez zmian ma ktoś pomysł co dalej i jak to zdiagnozować konkretnie bez metody wymiany pół auta?? <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_PJ6Ir5aHVI" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe> <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/kByqzqF1nRc" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe> 20180602_131514.mp4 20180602_131323.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności