Skocz do zawartości

sickfreak

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sickfreak

  • Urodziny 07.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Calgary

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. olo990 nie lekceważyłbym tego komunikatu... jak jest napisane stop motor to nie ma to tamto... miałem podobna historie, zaraz po kupnie samochodu wymieniłem olej na syntetyk zalecany przez VW i po paru dniach wyskoczyła mi ta sama kontrolka. Co się okazało? Poprzedni właściciel nie wymieniał oleju zbyt często i po wymianie na syntetyk który ma środki czyszczące wypłukało cały syf i zatkało smok w misce...
  2. co masz na myśli mówiąc ze pomoże na krótka metę... powinienem zacząć się martwić że problem powróci? jak narazie wszystko wygląda obiecująco
  3. nie mogę zgodzić się z opinią że płukanie silnika jest nie ok, miałem problem z z syfem w silniku... oddałem do warsztatu gdzie przepłukali silnik, zdjęli miskę, wyczyścili... nowy filtr, nowy olej syntetyczny i wszystko gra, nic nie cieknie... przejechałem już po tej operacji 20 tyś
  4. Sprawdziłem po nocy i pompka się załączyła. Jednak błąd który skasowałem pojawił się ponownie dzisiaj.
  5. http://rtnet.pl/vaglog/perfidnie_5958.html pompa cały czas jest wyłączona i w 4ej pozycji Test off, ciśnienie jak w logu Które kostki i przekaźnik sprawdzić? Na tyle pompy? Termostat był wymieniany może miesiąc temu. Skąd ta sugestia że może być niesprawny?
  6. Witam, Po skanowaniu pojawił mi się następujący błąd: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal Tak jak na stronie ross tech sugerują sprawdziłem wszystkie vacuum hoses i wymieniłem jeden który na gołe oko był już mocno nadwyrężony... ale po wykasowaniu problem powrócił. Także prawdopodobnie vacuum pompa już nie domaga... szczególnie że po odczycie VAG engine[01] Meas. Blocks [08] Group [008] pokazuje mi takie oto coś. Czy to na pewno pompa podciśnienia czy może tylko jakiś czujnik na niej... W jaki sposób sprawdzić fizycznie czy owa pompa działa? I czy przy okazji mógłbym prosić o analizę loga? pozdrawiam, marcin jest ktoś w stanie udzielić rady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności