sickfreak
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sickfreak
- Urodziny 07.12.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Calgary
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM) 4x4
-
Rok produkcji
2002
-
olo990 nie lekceważyłbym tego komunikatu... jak jest napisane stop motor to nie ma to tamto... miałem podobna historie, zaraz po kupnie samochodu wymieniłem olej na syntetyk zalecany przez VW i po paru dniach wyskoczyła mi ta sama kontrolka. Co się okazało? Poprzedni właściciel nie wymieniał oleju zbyt często i po wymianie na syntetyk który ma środki czyszczące wypłukało cały syf i zatkało smok w misce...
-
co masz na myśli mówiąc ze pomoże na krótka metę... powinienem zacząć się martwić że problem powróci? jak narazie wszystko wygląda obiecująco
-
nie mogę zgodzić się z opinią że płukanie silnika jest nie ok, miałem problem z z syfem w silniku... oddałem do warsztatu gdzie przepłukali silnik, zdjęli miskę, wyczyścili... nowy filtr, nowy olej syntetyczny i wszystko gra, nic nie cieknie... przejechałem już po tej operacji 20 tyś
-
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479
sickfreak odpowiedział sickfreak → na temat → Kody błędów
Sprawdziłem po nocy i pompka się załączyła. Jednak błąd który skasowałem pojawił się ponownie dzisiaj. -
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479
sickfreak odpowiedział sickfreak → na temat → Kody błędów
http://rtnet.pl/vaglog/perfidnie_5958.html pompa cały czas jest wyłączona i w 4ej pozycji Test off, ciśnienie jak w logu Które kostki i przekaźnik sprawdzić? Na tyle pompy? Termostat był wymieniany może miesiąc temu. Skąd ta sugestia że może być niesprawny? -
Witam, Po skanowaniu pojawił mi się następujący błąd: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal Tak jak na stronie ross tech sugerują sprawdziłem wszystkie vacuum hoses i wymieniłem jeden który na gołe oko był już mocno nadwyrężony... ale po wykasowaniu problem powrócił. Także prawdopodobnie vacuum pompa już nie domaga... szczególnie że po odczycie VAG engine[01] Meas. Blocks [08] Group [008] pokazuje mi takie oto coś. Czy to na pewno pompa podciśnienia czy może tylko jakiś czujnik na niej... W jaki sposób sprawdzić fizycznie czy owa pompa działa? I czy przy okazji mógłbym prosić o analizę loga? pozdrawiam, marcin jest ktoś w stanie udzielić rady?