Skocz do zawartości

kubiakteam

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem rozwiązany. Niestety padła nowa pompa w zbiorniku paliwa. Wymiana na inną i brak błędów i problemów na ciepłym silniku.
  2. Witam wszystkich, Jestem posiadaczem passata B6 2.0 FSI 150 KM silnik BLR. Mam problem z gasnącym autem po rozgrzaniu silnika. Auto chodzi ok 20-30min na biegu jałowym i nagle gaśnie. W trasie to samo. Odpala dopiero jak spadnie temperatura oleju do ok 70stC. Błąd jaki wyskakuje na VCDS to: 56 - Low Pressure Fuel Regulation P310C - 004 - Fuel Pressure Drops Intermittently Freeze Frame Fault Status: 01100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 260959 km Time Indication: 0 Date: 2021.04.17 Time: 00:33:31 Freeze Frame RPM: 720 /min Load: 20.4 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 95.0°C Readiness: 1110 0001 czasami wyskoczy mi P310B. To co do tej pory zrobiłem: 1. Wymieniana pompa w zbiorniku paliwa - testy NOK 2. Wymieniony moduł sterujący pompą paliwa - testy NOK 3. Wymieniony czujnik niskiego ciśnienia - testy NOK 4. Zweryfikowałem przewody - wyglądają Ok, odkręciłem korek od wlewu paliwa, żeby zweryfikować układ odpowietrzający czy nie jest zapchany - testy NOK. Sprawdziłem czy jest ciśnienie na listwie po włożeniu kluczyka w stacyjkę. Pompa podaje paliwo. 5. Wymieniłem również czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia wałka rozrządu - testy NOK 6. Profilaktycznie też wymieniłem świece i przy okazji olej. Testy NOK 7. Zabrałem się za demontaż pompy wysokiego ciśnienia w celu weryfikacji "szklanki/popychacza" - wyglądał w miarę OK ale jak już miałem rozebrane to go wymieniłem - testy NOK (w załączniku wyniki z pomiarów - pierwsze zdjęcie praca silnika na biegu jałowym, na drugim jak silnik zgasł). Adaptację pompy również przechodzi. Czy ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić? Została mi wymiana pompy wysokiego ciśnienia z regulatorem ale to już duży koszt i tutaj proszę o porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności