Skocz do zawartości

konrad1987

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. Zgodnie z Twoja wskazówką odpiąłem wężyk, który idzie z EVAP do przepustnicy, zaślepiłem wejście. Robiłem to na pracującym silniku, po odłączeniu obroty gwałtownie spadają ale motor nie gaśnie, elektronika sobie radzi i dalej pracuje. Czuć, że ciśnienie jest w dolocie, bo zasysa powietrze przez otwór, po zaślepieniu otworu dalej chodzi jak stara k**wa. Dla świętego spokoju ponownie zakręciłem zawór w butli podtlenku LPG wypaliłem co zostało w reduktorze, automatycznie przełączyło mi na benzynkę. Dodatkowo zagiąłem wąż gumowy od parownika do listwy wtryskowej LPG, żeby wykluczyć lejący gaz. To samo dalej wypada zapłon. W niedzielę pobawię się jeszcze w szczelność dolotu metodą na dym i kompresor. A jak nie to będę musiał oddać ten gruz do innego warsztatu.
  2. 1) Podczas testu szczelności dym pojawia się stosunkowo szybko. 2) Spróbowałem jazdy z odłączonym przepływomierzem, według mojego subiektywnego odczucia nie ma różnicy. 3) W każdym teście zaczynałem od PB. 4) Evap jest przy zbiorniczku na płyn chłodniczy, taka czarna skrzyneczka, próbowałem już odłączać podczas pracy silnika na biegu jałowym.
  3. But był do oporu, chociaż w logu dynamicznym na PB miałem lekki łuk do pokonania, nie mniej było na pełnej k***ie. Przepływomierz już wcześniej odpinałem na odpalonym silniku na biegu jałowym, odłączenie nie wpływało na poprawę "kultury" pracy. Ale spróbuję się przejechać. Lewe powietrze, wcześniej wyciągałem odmę, umyłem w benzynie, i oglądałem pod kątem ewentualnych nieszczelności, nic takiego nie zauważyłem. Mało tego zamówiłem z alledrogo używany kolektor ssący i wymieniłem - co oczywiście nie przyniosło poprawy. Wymieniałem również uszczelki między głowicą a kolektorem ssącym. Bawiłem się również w test szczelności dolotu za pomocą dymu: test szczelności - metoda - film Dym wydobywał się z grzybka nad kolektorem, ale zignorowałem to ponieważ chyba tak ma być - prawdopodobnie do tego służy ten grzybek. Miejsce nieszczelności - film Miejsce nieszczelności - zdjecie schemat Logi statyczne, na rozgrzanym silniku, 60 km od restartu kompa. (naprzemiennie co 60 sekund PB i LPG, odznaczone markerem - niestety w chwili przełączania na gaz musiałem dodać trochę gazu.) Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_wLcP1a.html Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_LhyZJ30.html Grupy 004, 005, 006: http://vaglogi.pl/log-004_005_006_4ACOw.html Grupy 007, 008, 009: http://vaglogi.pl/log-007_008_009_bb7Bn.html Grupy 010, 011, 012: http://vaglogi.pl/log-010_011_012_MZt3r71.html Grupy 013, 014, 015: http://vaglogi.pl/log-013_014_015_ta0dy5z.html Grupy 016, 017, 018: http://vaglogi.pl/log-016_017_018_pLWkg.html Grupy 019, 020, 021: http://vaglogi.pl/log-019_020_021_z1888.html Grupy 022, 023, 024: http://vaglogi.pl/log-022_023_024_9v688Hb.html Grupy 025, 026: http://vaglogi.pl/log-025_026_LuI2O.html
  4. Po restarcie komputera w grupie 008 są zera: Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_nz9JK.html Log dynamiczny PB, po restarcie, rozgrzewany na PB, 3 bieg: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_xfjy2.html Log dynamiczny LPG, 3 bieg: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_5UD86.html Statyczne wrzucę, jutro.
  5. Robiłem już test na lejącą listwę wtryskową. Tzn. zakręciłem zaworek przy butli i wypaliłem gaz na pracującym silniku do zera. Niestety bez zmian. Lecę odpiąć akumulator na parę godzin, natomiast późnym wieczorem postaram się wykonać logi według Twoich wskazówek.
  6. Mój gruz: Seat Toledo II 2000 rok 1.8 20V 125KM AGN + LPG Landi Renzo Omegas, plastikowy kolektor ssący, Olej Total Quartz 5W40 Objawy: silnik pracuje jak stara k**wa, pyrkocze z wydechu jak dwusuw, wypada zapłon, czuć niespaloną mieszankę paliwową, więcej pali, film pracy silnika -https://youtu.be/m9H5kL9AMRQ film dźwięku z wydechu -https://youtu.be/NAZGuysGDo0 *objawy są identyczne na PB i LPG Co było wymieniane/robione: przepływomierz powietrza - mechanik podmienił na nowy a następnie zwrócił do sklepu, tym samym wykluczając te opcję, czyszczenie przepustnicy - osobiście wyciągałem i czyściłem benzyną ekstrakcyjną, uszczelki pod kolektorem ssącym, fajka odpowietrzenia skrzyni korbowej, cewka Beru, przewody NGK, świece NGK, czujnik halla - położenia wału korbowego, sonda lambda Max Gear przed katalizatorem - mechanik wstawił starą oryginalną bo jak twierdzi jest dobra, komputer sterujący silnikiem + programowanie immobiliser'a, mechanik ostatecznie wstawił starego kompa, kompresja w porządku sprawdzana przez mechanika, dodam, że silnik jest zalany pełnym syntetykiem i nie dolewam oleju, brak katalizatora - sprawdzane było pod kątem zapchania katalizatora, ostatecznie okazało się, ze go nie ma, Błędy odczytane VAG COM 311: Ten drugi błąd drugi występuje sporadycznie, wykasowałem go i się nie pojawia, ale umieszaczam, być może to jakaś wskazówka w diagnozie. 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Open Circuit P1528 - 35-10 - - - Intermittent Logi statyczne: Po powrocie z pracy 30 km, dobrze rozgrzany silnik: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_p6ATV9z.html Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_23uB5.html Grupy 004, 005, 006: http://vaglogi.pl/log-004_005_006_nuKJzQ.html Grupy 007, 008, 009: http://vaglogi.pl/log-007_008_009_m9Ql89D.html Grupy 010, 011, 012: http://vaglogi.pl/log-010_011_012_TQuUuh5.html Grupy 013, 014, 015: http://vaglogi.pl/log-013_014_015_OEZ6RFB.html Grupy 016, 017, 018: http://vaglogi.pl/log-016_017_018_Ocj5ch.html Grupy 019, 020, 021: http://vaglogi.pl/log-019_020_021_woS95E.html Grupy 022, 023, 024: http://vaglogi.pl/log-022_023_024_j138V.html Grupy 025, 026: http://vaglogi.pl/log-025_026_Jl67D.html Logi dynamiczne: W drodze do i z pracy 4 bieg od około 3 do 5 tyś obrotów/minutę. Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_eC2CZ.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Zxqegd2.html Proszę o wyrozumiałość, ponieważ są to moje pierwsze logi, w razie czego mogę wykonać inne. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności